Unicef - All I Need Is You

Hejsan alla sötnosar.

Har haft helt sjukt mycket konstigt i mitt liv på sista tiden och jag har inte haft ork eller kraft att skriva eller någonting. Jag hoppas att ni kollar min blogg ändå stannar kvar för I will be back , Lovar :)

För övrigt så lever jag livet som en normal tonåring och försöker just nu få tag på en lägenhet till mig och min flickvän. Hoppas på att vi hittar en för att vara hemma hos föräldrarna är inte så roligt längre när man börjar bli äldre. Det vet vi alla om , ellerhur ? :P

Lägger upp en låt som jag fastnat för just nu, tycker den är väldigt bra och jag får rysningar för den har en sån power, hoppas ni gillar den lika mkt som jag gör.




älskar dig ! <3

Kommentarer :

#1: lina

allt bra?:)

skriven
#2: Matilda Sandén

Vilken otroligt fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)

Skulle vara kul!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :