21:35

Nämen hörreni!
- Tror jag ska göra som småbarnen idag och knäppa på en film och lägga mig tidigt. Det måste man ju få göra ibland när man känner sig sådär bara, blääää.. Tänkte försöka komma upp i tid imorgon och ta mig en springtur eller rättare sagt joggingtur. Vi hoppas på att klockan ringer tillräckligt högt så ja hör den bara.
Imorgon blir det skola igen och sedan ska ja packa min lilla väska och bege mig till min fader, dör jag ska tillbringa helgen med mina småsyskon som jag saknar så enormt ♥
 
Blir vell massa mys och titta på barnfilmer skulle jag tro och det gillar ju jag så jag klagar inte direkt. Nu ropar sängen mitt namn och ja tror att det kanske är Taran och den magiska kitteln? (stavning) som ropar mitt namn. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll allihopa så hörs vi någonting imorgon!
 
Pusss / S.Bergqvist  ♥
  

Kommentarer :

#1: Pontus Granlund

Hej, undrar om du skulle kunna vara supersnäll och rösta på mig i en foto-tävling?

Som tack för rösten ger jag alla som röstat en länk på min blogg:D

Jag är nr. 3 och länken:
http://estherellalina.blogg.se/2012/october/finalisterna.html#comment

Svar: Fixar det jag! :) Kram!
SandraLié Bergqvist

skriven
#2: Agnes-Foto,vardag,tips och stil!

Sv; Ja, visst är den!

Ska krypa ner i sängen snart! Har du några planer för imorgon då? :D

skriven
#3: linnea

skönt att lägga sig tidigt!

sv: tack så mycket :)

Svar: Jamen man måste ju göra det ibland liksom!
SandraLié Bergqvist

skriven
#4: Kaffehörnan

Då får du en fin helg. Sov så gott

skriven

Kommentera inlägget här :