Eftermiddag!

Hallåj alla!
- Nu är klockan snart matdax och idag serveras det Kyckling, potatiskgratäng och sallad, GUD så GOTT!
Hade skola på förmiddagen och hade även prov kl 13.00, gick faktiskt bra. Efter det blev de en promenad med min gamla vän Sandra Jonsson, påhittigt med lika namn liksom..
 
Nu ska jah plugga och försöka förbereda mig för en redovisning jag har imorgon. Någonting ska de handla om men vet inte riktigt vad de heter men landet är iaf Vitryssland!
Nu ska ja ta och äta så hörs vi senare!
 
Pusss / S.Bergqvist
 

Kommentarer :

#1: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv; tack snälla! :)
min dag har varit lite sådär. Och din? :D

skriven
#2: amanda

sv: hej och tack!
ja det gör jag :)

skriven
#3: fanny ahlm

Följ med mitt liv som gravt hörselskadad och har nyss flyttat hemifrån, för att plugga och få dem bästa mölligheterna, inte bara de, jag kommer även berätta då jag nästan höll på och förlora min mamma 2008, då hela livet vändes upp och ner, och massa andra motgångar som jag har fått kämpat drygt i 4 år innan jag kunde släppa taget om allt. Jag kommer även skirva familj, vänner, å min älskade hund. Inte bara de, helt enkelt galen tjej med världens bästa lokalsinne och hur mycket kärlek det går till skor, kläder osv.

skriven
#4: amanda

sv: tack!
jo den har varit bra:D din då?
kram

skriven
#5: Olivia

Fin blogg ! :)

Svar: Sv: Tack så mkt! :) Detsamma! hur har dagen din varit då? :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#6: Olivia

Svar: Min dag har varit bra, mycket skratt! Själv då? :)

Svar: Samma här! Synd att det börjar bli så väldigt kallt bara! Det är ju inte speciellt kul! :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#7: Lotta

Riktigt snygg blogg du har =)

Svar: Men Tack :D
SandraLié Bergqvist

skriven
#8: Dragana

Det lät gott!
Hoppas att det går bra på redovisningen för dig! =)

Svar: Det var Riktigt gott! :) Hoppas ja med, men har inte skrivit nått än. Så tråkigt ämne liksom! boooriiing!!!
SandraLié Bergqvist

skriven
#9: Olivia

Svar: Håller med dig, hatar vintern ;)

Svar: Haaha ja tycker inte om kylan! Men de kan vara mysigt då man får sitta inomhus! :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#10: Olivia

Svar: Ja, att sitta inomhus är okej :D

Svar: Precis! :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#11: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

gott med kyckling,potatisgratäng och sallad!! :)

sv: ja verkligen, det börjar bli riktigt kallt :/

Svar: Det var riktigt gott! :)Ja, och jag måste köpa ny vinterjacka i år igen. Det gör man ju varje år! Fast kanske lite tidigt än att börja använda det, haha
SandraLié Bergqvist

skriven
#12: Agnes

Åh, tack!! Vad glad jag blir! :D <3

Svar: Så lite så, jag talar bara sanning! :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#13: Sanna

Sv: tack så jättemycket :) ja jag tycker det är jätteroligt att knäppa bilder. :) Min dag har varit bra, har jobbat kväll så kan ju inte bli så mycke bättre :) Hur har din dag varit? Kram !

Svar: Det syns att du tycker de :) jasså, vad jobbar du med då? :) Den har varit bra, trött och slut nu bara så snart blir det sängen!
Kraam!
SandraLié Bergqvist

skriven
#14: fanny ahlm

Jaa, viss var dom snygga ? :D

Svar: Jamen branog :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#15: - caroline

sv; Tack så mycket :D
kram

skriven
#16: Sanna

Sv: tycker du?! Va kul :) jag jobbar på ett äldreboende som vikarie :) va härligt! Ja det blir snart sängen för min del å. :) kraam!

Svar: jaha men vad roligt :) alltid kul att jobba med äldre människor tycker jag :) kraam!
SandraLié Bergqvist

skriven
#17: Sanna

Sv: ja verkligen , de är väldigt speciella och väldigt roliga! :) kraam

skriven
#18: Sanna

Sv: ja visst är hon för söt på den bilden, det ser så mysigt ut på nå vis :)

skriven
#19: fanny ahlm - gravt hörselskadad, lever livet

fin blogg :)!

Svar: Tack! :)
SandraLié Bergqvist

skriven

Kommentera inlägget här :