Promenad!

Hejsan!
 
- Riktigt mysigt var det med promenad, gick runt hela stan nästa, eller kanske inte haha. Men Sena var jätteduktig, hon ska utbildas till en ledarhund vilket innebär att hon ska bli blindhund. Hon är redan jätteduktig och ledde mig igenom en stor folkmassa utan att ens gå fram till en annan person. En mycket lovande hund som har en väldigt speciell plats i mitt hjärta ♥ hon fanns i rätt tidpunkt i mitt liv och jag kommer alltid minnas henne. Men eftersom hon ska bli blindhund så har man bara hunden tills den är ca 1,5 år och sedan ska dom göra massa tester och kolla så hon passar. Därefter flyttar hon långt bort och man ser nog dom aldrig mer.
 
Jag fick fin bild på henne iaf så nu ska vi se.
 
Underbart vackra Sena! :)
Hörs senare!
Pusss / S.Bergqvist ♥
 
 

Kommentarer :

#1: Sabina

Tack så mycket! Får höra från många att headern är fin =) Min dag har varit bra förutom att jag är väldigt sjuk då. Men är på bättringsvägen. Hur har din dag varit då?

Svar: Vad roligt, för det är den! :) Okejokej vad bra då, vilken tur! jo min dag har varit jättebra :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#2: kaffehörnan

Vad fin hund

skriven
#3: kaffehörnan

Föresten snygg pärla du har i naveln

Svar: Tack!
SandraLié Bergqvist

skriven
#4: Emmy

Åh vad roligt att hon är så duktig ^^ Synd att du måste skiljas från henne!

sv;
Taack, detsamma :D Allt bra förresten?

Svar: ja hon är så duktig! Ja det är ju lite tråkigt :) Men de är en väninna till mig som har henne och jag lånar henne så ofta jag kan. Men man vet ju om att hon ska åka så de går bra ändå liksom.
Ja allt är bra, lite ont i magen nu för har nyss ätit mat (för mkt) :P haha! Hur är det med dig då?
SandraLié Bergqvist

skriven
#5: Annika

Söt hund :D

Svar: Tack :D
SandraLié Bergqvist

skriven
#6: JUNITJEJ

Vilken söt vovve!!

Svar: tack visst är hon :)
SandraLié Bergqvist

skriven

Kommentera inlägget här :