Middag!

Hejsan alla underbara!
 
Hur har eran dag varit?
- Själv sov jag över imorse så därför blev det inget inlägg som jag hade tänkt att ni skulle få. Men Det blir ett nu istället och jag hoppas att ni inte blir allt för besvikna.
Eftersom jag var så stressad imorse blev de ju såklart att jag glömde min redovisning hemma, lite pinsamt faktiskt för jag fick ju stå där och inte ha så mkt att säga. Tur att de andra i mitt grupp har lite bättre koll än vad jag har.
 
Eftermiddagen blev de Svenska (Yippiieeh!!!) eller inte.... Men det är helt okej ändå för vi har iaf fått en ny lärare som är lite bättre än den andra..
 
Har nyss ätit BLODPUDDING, jag vet att de äår hemskt fååå som tycker om det. Men det är verkligen gott tycker jag sålänge man inte äter det för ofta. Så ni som inte tycker om de får blunda en liten sväng för här kommer en liten bild! ;)
 
 
Nu ska jag göra lite läxor, vi hörs senare!
Pusss / S.Bergqvist

Kommentarer :

#1: Chaterine

Haha bara komma o ta ;D
Hihi tack så mycket!

Svar: Jasså? haha kommer nyss jag då :P
SandraLié Bergqvist

skriven
#2: Elin

Tacktacktack!:D
Håller du på med dina läxor nu?:)

Svar: Så lite så :)Ska börja snart tänkte ja, men så drygt! haha
SandraLié Bergqvist

skriven
#3: emma

sv: tack desamma!:)

skriven
#4: emma

sv: sådär, självdå?:)

Svar: kan det vara ibland! Jodå, har varit bra :) lite lång bara..
SandraLié Bergqvist

skriven
#5: Sandra

sv; åå tack dsm! :P
min dag har varit ganska lång men ändå bra :) Hur har din dag varit?

Svar: har varit bra men lång! jobbigt att kliva upp tidigt, fast de är skönt samtidigt! :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#6: It's just moi!

själv har jag aldrig prövat det!

Svar: Har du aldrig prövat blodpudding,bacon,potatisbullar och linglång? :o då har du missat något!
SandraLié Bergqvist

skriven
#7: alice

sv: hejhej! :) tack! jo det har bara varit bra, själv då? :)
kram

Svar: Vilken tur då :) min har också varit bra, men är lite trött nu bara, har varit en lång dag :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#8: Chaterine

Haha ;D

skriven
#9: alice

sv: okioki :) jag är också trött idag faktiskt.

skriven
#10: Sanna

Sv: Min dag har varit toppen, hur har din dag varit? Kram

Svar: vad bra då! :) min har varit helt okej den med! trött nu bara! :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#11: Ping Lowhngren

den har varit fin fin tack C:

skriven
#12: Alva

sv;Tack sötis! kram kram!

skriven
#13: Sanna

Sv: va härligt!! :) ja man brukar ju bli dom trött :) kram

skriven
#14: Ronja

Svar; tack så mycket! :D
min dag har varit bra tack, hur har din varit?

kram!

Svar: Kanon! :) Ja min har varit bra den med! :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#15: Tuuli

Super fin blogg du har!!<3 Kom gärna och kika in på min blogg!!<3 kram

skriven
#16: Enya♥

Sv; eller hur, tack! :) japp det är det :)

skriven
#17: Eleni

Mmm blodpudding! Det var flera år sedan jag åt det.
Hoppas du får en bra dag imorgon :)

Svar: Jassåå!? :) Jamen ta och ät det idag då! så jädra gott om man äter det ibland liksom! :) Tack detsamma!
SandraLié Bergqvist

skriven

Kommentera inlägget här :