God eftermiddag!

- Hej på er!

Jamen då ska vi se om vi kan få in några rader igen...
Ska börja med att säga att imorse så var jag TRÖTT när jag skulle upp, hade genn en miljon för att få ligga kvar. Så ikväll blir det en tidig kväll för Sandralie Bergqvists del. Iaf så pallrade jag vell mig upp iaf och duschade så ja kom iväg i tid till mitt kära Ica, tummen upp för mig.
Fick sitta kassa nästan hela dagen, det var fullt med folk hela tiden men det var vell roligt för då går tiden fortare.

Efter det blev de till att hälsa på en mycket bra vän adde, för att se hur hon mådde och så. Roligt att träffa henne för det blir inte så ofta som det har varit tidigare, men det kommer vell tillbaka med tiden hoppas vi. Efter det blev det till att ta sig hemmåt igen ochförsöka tänka ut morgondagen. Ska hinna med mycket då känns det som, får hoppas att allt går som jag planerat.

Hur mår ni då?

Nu ska jag ta och lägga mig så ja får igen lite sömn efter helgens drag, Ha de bäst så länge puss ppå er alla!



Älskar dig Ida Puma Åslund


Kommentarer :

#1: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

skriven

Kommentera inlägget här :