Planera dagen

- God morgon/förmiddag på er alla!

Igår sa jag ju att jag skulle till tandläkaren idah. Men jag som vanligt tar alltid fel. De var nästa fredag jag skulle dit!Nu sitter jag här och tittar lite på Top model, gamla avsnitt dock men finns ej så mkt att göra.
Tror jag ska hoppa ner i badet och ta mig i kragen och komma ner på stan en sväng. Skönt att gå runt och titta bara :)  Men brukar ju alltid hitta någe att ta med hem, Ha ha haa !

Vad ska ni alla hitta på idag då ?

Things to dooo :

Praktik ( vill ju ej vara på Hagmyren i 13 veckor )
Ta mig ner på stan
Ut med hunden , lååångpromenad !
Tvätta ?
Utgång eller ej ?




.                                                                //

Kommentarer :

#1: Lollo

jag ska också försöka ut på långpromenad!

skriven
#2: Josephine

sv: vad ska jag till hudik att göra ? :P

nej jag ska ut i gävle (:

skriven
#3: hejannw

ska ut med en kompis :)

skriven
#4: A m a n d a [bloggenamandas]

sv; hej, bara bra, kompisar på stan :) sj?

skriven
#5: moa

nja, deft är ju inte kul :/

vet inte, ta det lugnt:) självdå?

skriven
#6: Ness

jadu ikv äre slappkväll som vanligt..BOORING..

sjd :?D

skriven
#7: CLIP

jag har inte gjort så mycket, varit i skolan och träffat en kompis bara, vad har du gjort?:)

skriven
#8: Sandra - Piffad

SV: Skönt :) blev innebandy och hemmakväll, själv?

skriven
#9: Jennifer

sv:

min dag har varit bra,

din då?

skriven
#10: Beatrice

Fin blogg du har! allt bra med dig idag? :)

skriven
#11: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Tack så mycket! jag ska bara ta de lugnt:) durå?

skriven
#12: Danielle Hansevall'

Sv: Ikväll ska jag titta på melodifestivalen, sj? :)

skriven

Kommentera inlägget här :