Morgon med FYRA hundar

- God morgon folket!

Har ni sovit gott?

Klev upp för ett tag sedaneller ja typ kl nio och alla hundar vela ju ut såklart. Så jag tog alla fyra hundar och begav mig ut. Och gud vad folk kollar för raserna på hundarna hänger ju inte direkt ihop. Ska kolla om jag kan fixa nå bilder på dom så ska ni få se att det ser lite roligt ut.

Nu sitter jag och tittar på Cesar Millan som jag tycker är sjukt roligt och lärorikt att titta på. Bäst tycker jag det är när dom visar problem med hundar av samma ras som jag själv har.

Brukar ni titta på Cesar Millan , tycker ni också han är lika bra som jag tycker? :) ♥

Jag älskar hans hund Junior han skulle jag betala med mitt liv för att få :')





Bilderna tagen här från www.google.se


 

Kommentarer :

#1: sofia

jadå, allt är jättebra sj? :D

jag har en rottweiler :D

skriven
#2: EMma

sv: Jodå jag har sovit bra :) Skönt att lägga sig tidigt. ^^ xd

skriven
#3: Ronja

sv: jag ska till jokkmokk imorgon så måste packa ;)



vad ska du ha för dig?

skriven
#4: MrOskar

Svar: nej man ska ju inte det och jag får dåligt samvete när jag sover så länge...

skriven
#5: malin

heh tack :D okejs. nej men jag tror nog inte jag ska göra det. löste felet så nu gr det att ladda upp bilder igen xD<3

skriven
#6: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

:)) taccck sötiiis

skriven
#7: Persheng

sv: tack så mycket :)

skriven
#8: MOOOLLYS

Nej det är riktigt jobbigt :P

skriven
#9: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Härligt jag har också många, man vill ju kunna variera lite :)



Yes jag brukar kolla på honom, tycker han e GRYM! Sj då? Kram!

skriven
#10: Jossan

sv; Hihu, okej. Så bra då :D

Jobbigt det låter.

Har du planerat mycket inför veckan eller? (:

skriven
#11: IDAJOSEFINS

SVAR: åh tack så jättejättemycket, va glad jag blir:Dgud va snäll du är:)

skriven
#12: Clara

Han äger fett :) ♥♥

skriven

Kommentera inlägget här :