Fredag den 13:de

God morgon/dag på er alla underbara!

ojojoj idag är det otursdag , någon som blivit drabbad än? haha
Har hunnit med mycket redan idag jag , varit handlat gått med hunden och varit på bolaget (Y) För jag blev väckt kl nio av Jonny (mammas kille) för då sa han att jag måsta kliva upp och äta frukost.
Iaf så köpte jag en leksak til min hund, en pipleksak som jag ska ha när jag tränar för hon blir inte riktigt taggad av godis det är bättre med leksak skulle jag tro!

Idag blir det nog en lugn kväll, tänkte dricka nån cider och umgås med min mor lite för det var ett tag sedan nu. Fast det kanske blir utgång också det vet man ju aldrig , haha
- Vad ska ni alla hitta på ikväll då ?



Liten och söt mummis , vill att hon ska vara bääbis igen :)

Kommentarer :

#1: josse

sjuuukt söt hund!

skriven
#2: idaedström

sv : jajjemän, det är min hund ! :)

allt är fint tack , vad händer sen då? :)

skriven
#3: jossan

sv: jag har samma piercingar som dig, i naveln och tungan. Men jag är grymt sugen på att pierca mig igen, så funderar på industrial, men nån gång så kommer jag göra dermal anchor, det är snyggt!:D

skriven
#4: jossan

sv: jo precis, man kan ha det på fingrarna, nedanför halsen, på ryggen, ja överallt :D jag lovar att jag ska fota då jag gjort det, även om det kan blir flera år dit, hhah :D

skriven
#5: idaedström

sv : hon är varken amstaff eller pitbull .

hon är en blandning av Rottweiler och Pyrine :)

låter härligt, jag vet inte riktigt.

funderar på att fixa ny header & vara med någon tror jag ! :D



vart bor du ? :)

skriven
#6: jossan

frågestund, ställ gärna en fråga :)

skriven
#7: Linda - ndaiL

åh så söt!

skriven
#8: hanna ★

dehär med fredag den 13e ska jag ta på bloggen alldeles strax faktist :) de är bara att kika in då =)

skriven
#9: Hille

Sv: Tack så mycket :)

Aa, jag mår jättebra, du då?

skriven
#10: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Okej, samma typ. Hur mår du idag?

skriven
#11: jennie

trevligt!:) jag ska hyra en lokal. sedan ta det chill antar jag. så sliten sen förra helgen :)

skriven
#12: Elina - DALKULLA

Söt vovve :)

skriven
#13: ida

Svar: Härligt :) Jotack, det är bra.

skriven
#14: Johanna

sv:Bara bra:)

skriven
#15: Marcus Å

Tackar! Det är fin fint med mig och med dig? :)

skriven
#16: AMANDA JENSEN ♥

åh vilken söt hund :)

vad ska du göra idag då? :D

skriven
#17: Ariana

Aw, vilken söt liten hund! Vad är det för ras? Kram

skriven

Kommentera inlägget här :