Film och lugn

- Hej på er alla igen, ovanligt många inlägg idag ellerhur? , haha

Måste börja med att tacka för alla förslag på låtar :) jättebra var dom!

Var nyss ut på blocket.se och kollade lite på hästar och jag blir så sugen på att köpa en så jag tror jag sprinker. Saknar att ha någonting att göra förutom jobb. Min mamma säger att jag har ju nästan 30 hästar men det är ju liksom inte mina tycker jag och då är det inte samma sak! haha
Nu blir det film Valantines Day, hoppas på att den är bra.
Här är en bild på en snygging som jag blev sjukt sugen på;


 

Klicka för att se nästa bild


Klicka för att se nästa bild

Båda bilderna lånad från www.blocket.se!
Visst var han snygg då?
Hur ser eran kväll ut då soetnowsar? ♥

Kommentarer :

#1: Vannichi

Tack!

Vad är de för ras ? :) Asså din hund xD

skriven
#2: MOOOLLYS

Ja men ellerhur! Snygg häst! :D

skriven
#3: juliasjöholm:)

Tack :* vad äre för nått?:$ <3

skriven
#4: E M A . W O R L D

hihihi yes:D

skriven
#5: pimpXprincess

Vilken speciell en!



Svar: Han är en amstaff :)

skriven
#6: MrOskar

Svar: vasegod :)

skriven
#7: BeBrave

gullig häst

skriven
#8: Michaila

Va söt han var, manen såg hur härlig ut som helst ju:D

skriven
#9: EMma

Vilken söt häst! :D

skriven
#10: Yohanna

Sjukt snygg häst! :)

skriven
#11: KeyYo

Hästar är läskigt, haha!

Jättefin blogg, btw! :D



~ Kika in på bloggen och kommentera väldigt gärna något inlägg och gör mig jätteglad!~

skriven

Kommentera inlägget här :