Eftermiddag

Har nyss varit med Kroken (carolinkrohn) tog en tur till hästen hennes för då lovade hon mig att vi kunde äta donken. Hon har ju köpt sig en häst för inte så länge sedan, tre år är han och heter Opris . Heeemskt fin häst om jag får säga mitt!

Knäppte tyvärr inga bilder på honom med det fanns som tur var som jag kunde ta fram ändå så ni får se på skönheten. Han är bara 3 år som sagt och har mkt kvar att lära, men han ser mkt fin ut i stegen och galoppen och även på hinder under longering. Hoppas att han kan bli någonting stort :)

Nu blir det till att ta det lite lugnt för jag är sjukt trött fortfarande efter gårdagen, blir tidig kväll idag tror ja !

-Vad ska ni hitta på ikväll då ? ♥

Hoppas att det är okej att jag tog nån bil av dig Kroken ;)








Lagomt stor han är också , väldigt fin polle !
PÖSSSSS

Kommentarer :

#1: ISA

Hej! Förlåt att jag frågar, men vad tycker du om min nya header och min design. Berätta gärna din åsikt så blir jag så glad så glad :D Kram! :*

skriven
#2: Kroken

haha, ja okej du får vel ta mina bilder bara för att han är så otroligt snygg! ;)

skriven
#3: Nadja

jag tar det lugnt. =) Allt bra? =)

skriven
#4: Hille

Sv: Heh, god kväll ;)

skriven
#5: Marcus Å

Godmorgon! Allt bra?

skriven
#6: caroline

fin blogg!

Tack , ja visst e hon söt!:)

Fin Häst !

skriven
#7: josse

sjukt fin häst :) jag rider också!:D

skriven
#8: hanna ★

jag vet inte, blir väll kompisarna :) själv? :D



snälla, skulle du kunna ta dig lite tid och rösta på mig här, skulle vara jättesnällt!



http://johannahtuolja.blogg.se/2010/august/veckans-blogg-rosta.html#comment



juste, jag är nr 5 :D

skriven

Kommentera inlägget här :