vart fan är världen påväg ? !

- Hejsan bloggen , nu måste jag skriva av mig !

Ord kan inte beskriva , rädslan , hatet , irritationen , drygheten , smärtan ,

nog för jag svek , och de kan jag inte bli fri. Men förlåt och försökande betyder inget för dig . Försöker försöker men pinan i min rygg av kniven du hugger gång på gång börjar sluta. Jag kan inte känna kan inte bry , min sorg börjar förvandlas till hat. Var detta de du vela ? Hur ska jag göra vad ska jag nu ta mig till.
Finnas där för alltid verkar inte betyda någonting för någon människa här i världen längre. Ja försöker att göra mitt bästa och ja offrar allt för mina vänner och detta är vad jag får tillbaka gång på jävla gång . Jag vet inte hur jag ska tro tänka göra. Alla pratar om alla , jag lyssnar klart som fan . Men sen går jag och tänker hela tiden , säger man någonting om någon ska de stås för sedan då personen kommer fram och frågar om ryktena är sanna.

Helt ÄRLIGT tror jag ingen vet vad sanning betyder i NP3D, mer komplicerad klass kan nog inte finnas.
Älskar klassen ja och människorna i den , men tillsammans blir de ingen bra. Vi är för olika helt enkelt.
Och har någon någonting att klaga över gällande min hund så kom till mig och säg de för fan , inte via andra. PATETISK då folket sedan står och skakar som ett löv då man ställer dem mot väggen . Jag sköter min hund hur fan jag vill , den är min . Skaffa dig en egen men jag tror inte du klarar av de eftersom du inte har hund själv och aldrig haft . Det kanske finns en andledning ? , ellleeeeer ! ?

Ta inte åt er allt på denna text , den är delad till några olika personer som jag klart inte nämner.

Nu letar jag NY linje .

Kommentera inlägget här :