Då var de dax igen !

Hejsan bloggen , och alla läsare.
Förlåt min hemska uppdatering som vanligt.
har mycket att tänka på och jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu. Mår dåligt och bra på samma gång. Hur kan de vara så ?
Finns de någon annan som känner så ?

Annars så har jag under sommaren bara jobabt och jobbat . Men pengar i plånboken är ju alltid ett plus:)
Vad har ni alla andra gjort i sommar då ?

- har varit hemma som sjukling nu i 2 dagar och jag ska tillbaka hem till Ljusdal och alla underbara. Hoppas på en forstsatt trevlig vecka och ikväll blir de till att ta en promenad med Helena Anna och Carro . Ska bli brabra de :)
tur att några fortfarande är normala . Finns ju ndom som ändrar sig utan förvarning, JA ta åt dig !



Detta va allt från mig för nu , kanske lägger in ett till imöra om ni alla har tur ;)

Pusssss / S.B

Kommentarer :

#1: Millah

HEj sötnos :)

Min sommar har varit bra,men har int hunnit med.

Den har gått så himla fort, man har ju varit med om bättre sommrar :) Hur har din varit?

Kram

skriven
#2: PiinkY♥

hejhej min sommar har varit kanonbra men har faktiskt inte hänt så mycket din då?

skriven
#3: Anonym

den va sugande din? :D

skriven
#4: Mindy

Svar på din fråga..Min sommar har varit en underbar sommar med nära & kära..men har gått allt för snabbt.Ha en skön eftermiddag..

skriven
#5: Mysaan

Min sommar har varit lite sådär <3

skriven
#6: Tobias

Min sommar var underbar :D din?

skriven
#7: aw [ gotlandstöis ]

min var helt okej. sj då ? :)

skriven
#8: simone

SV: Haha oj, sommaren har varit propp full, precis som hela året - den var fantastisk men än inte över än, din då?

skriven
#9: Linda - ndaiL

fin bild!

skriven
#10: Anonym

den har varit fin själv ?

skriven
#11: Anonym

vad jobbar du med? :D

skriven
#12: PiinkY♥

aha okej vad jobbar du med?

skriven
#13: julia

Jag har också känt sådär, att man mår bra och dåligt på samma gång.

Vet inte varför det känns så? :S



Hoppas du mår helt bra snart iaf, fin blogg! :)

skriven
#14: Mysaan

KOLLA GÄRNA IN OCH SVARA PÅ FRÅGORNA TILL `FÖR EN DAG´ DU HITTAR MER INFO PÅ BLOGGEN.



http://brunettmysaan.blogg.se/

- SVARA PÅ FRÅGORNA & FÅ SOM DU VILL !

skriven
#15: Emelie

Fin bild! :)



SV: Hehe det är lugnt, tack, min sommar har varit bra, din?



Kramis

skriven
#16: agnesa

SV; hejhej :) jo det är helt okej, själv då?

min sommar har varit ganska sådär, kunde ha varit bättre :) hur har din varit då?

skriven

Kommentera inlägget här :