tack å tack

- Hejsan alla sweethearts !

Tack så mkt för alla era tyck och tänk om klänningarna , det är ju inte säkert jag tar någon av dem men får se hure blir :) stort tack iaf !
Och förlåt säger jag till er för kass uppdatering idag och igår lite , haft mkt att tänka på och göra . Men nu är jag tillbaka ett tag igen iaf hoppas jag .

Har jobbat i djurhuset idag , gick mkt brabra . Ska tillbaka igen imöra och kolla till djuren igen. Sen blire tillbaka till skolan på måndagen .
Hur har eran helg varit hitills ? Gjort någe roligt och interesant ?

Men nu ska jag ta och göra mig en kladdkaka elle nå , för jag är så sugen och det är trotts allt helg ;)
Pusss på er alla massa mkt ...

                                                                //

Kommentarer :

#1: ιиєsιтα ♥

chillat sj? :<3

skriven
#2: Anonym

Joo asså den är grym! Sitter och sippar lite nu hehe, och din?

skriven
#3: patricia:D

aaajdå!

jodå den har inte kunnat bli bättre!!

själv då?? puss<3

skriven
#4: linda

sv; okej! min helg har varit bra hittils, har varit barnvakt åt mina söta kusiner haha själv?kram

skriven
#5: Jennifer

sv:

ganska bra :)

skriven
#6: A m a n d a [bloggenamandas]

sv; bara bra förutom lite sjuka :)

sj? :D

kram!

skriven
#7: Anna

sv: Super :) sj då ?

skriven
#8: Cajsa

min helg är inte så bra men jag ska tillbaka till internatet i morron så det ska bli skönt. :)

skriven
#9: julia

den har varit jätte bra. lugn och härlig! hur har din varit då? :)

skriven
#10: moa

jodå, rolig :D

din då?

skriven
#11: Ness

skit rolig, din då :D ?

skriven
#12: Emmelist

jo helgen har varit kanon!!! din då stumpan?

skriven
#13: Hanna - blue like ice

.svar.

japps :) vad bra !

joo den har varit helt okej .



kram

skriven
#14: Vanessa

Hej du har en jätte fin blogg :)

Kolla gärna in min och komméntera när du har lust kramar:)

skriven
#15: Oliwia

Frågestund snälla fråga=)

skriven
#16: Amanda

SVAR: Haha :P dålig, jag har influensa :( orkar knappt kolla på tv haha, bara sover. Din då?

skriven
#17: Therese

sv:

Min helg har varit lugn, köpte nya skor igår och nu ska jag plugga så det är har varit en ganska tråkig helg faktiskt, sj då? :)

skriven
#18: bella

Sv: Ja nu är det söndag, så nu är helgen över, haha. Jo den har varit super bra. :) Hur har din helg varit då? puss!

skriven
#19: Aziza

förlåt för lite sent svar, har inte haft tid för att svara och sånt.. men min dag var bra, din da? :)

skriven
#20: Malin

SV: okej :) vad bra. same here! helgen har varit bra hittills :) men nu är jag trött som fan ^^ din då? kram

skriven
#21: sandra

jag förstår det.

vi får både fina och illa kommentarer. synd att dessa hundar är så smutskastad, älskar dom! vi har velat ha en pitbull terrier hur länge som helst nu men det är så svårt att få tag på i sverige så vi tänkte köpa oss en amstaff innan vi såg staffar på blocket. föll pladask för dom. deras ansikte och lyriska humör ^^

hon va jätte fin iaf. helgen har varit fantastisk . bortsett från vädret ^^ din då?

skriven
#22: Danielle'- livet enligt mig

sv: fan vad najjs! :O jag måste typ betala allt själv..

helgen har varit jätte bra! Sj? :)

skriven
#23: Sandra - Piffad

sv: ja men precis :) Jo skitbra! själv?

skriven
#24: Zaid Al Jaderi

härligt. jo det e bra tack!

haft en bra helg :)

skriven
#25: - hoda merei ;

- awh okej!

skriven
#26: Johanna [s h o n a l i]

jodå min helg har varit helt okej, din då? :D

skriven
#27: ERICAPERZZON

Svar: Har haft en skn helg:) också med dålig update så du ärinte ensam;P

din helg har också varit bra?



min klänning finns här om du vill se: http://ericaperzzon.blogg.se/2009/june/lordag-min-bal-for-ett-ar-sedan.html



/E



skriven
#28: Therese

sv;

hehe okej så bra, jorå jag mår bra, praoar just nu och är super trött när jag kommer hem haha, sj då? :)

kram

skriven

Kommentera inlägget här :