Onsdag . .

- Hejsan alla !

Blev hemma idah , usch inge bra. Nu har alla beställt studenmössor och jag måste försöka fixa de själv. Mindre roligt !
Men jag ska nog kunna lösa de bara jag lägger manken till som vanligt . .
Hoppas för guud de går att lösa, även att jag missade en sak som vi skulle göra i hudik igår , ÄVEN fast jag pratade med fia om de under dagen :S assså vad äre med mig och mitt minne egentligen ! ? Åååh , får damp på mig själv !

Imöra blir de att jobba arslet av sig för jag ska prata med massa lärare , måste de nu får de vara nog på detta jävla måeende . Orkar snart inte med mig själv , blir bara besviken liksom.
Annars har vell dagen varit helt okej ändå , sovit typ hela dagen . Jag fattar ej hur jag kan vara så trött ? ?

Hur har alla andras dag varit då ? 

                                                                //

Kommentarer :

#1: julia [Fotoblogg]

hejsan!:)

Fin blogg.

kramar

skriven
#2: Anonym

okaj, nice :)

jorå.. bara bra här med.

skriven
#3: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

sv; Hehe, okej ;) Imorgon.. jag ska ju ta influensavaccinet imorn ! ;O Haru tagit det?

skriven
#4: http://gaabriiellaas.blogg.se

Vet du vem du liknar? :) amandavardet

ne har varit i skolan bara inget speciellt, sj då?

skriven
#5: Diana

sv; hallå :) Den har varit bra, din då? :)

skriven
#6: cc

Tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

skriven
#7: samantha

sv; jaa, one tree hill är verkligen den bästa serien som finns! (:

Jodå, jag är sjuk så det är väl inte så bra. Men annars har det väl varit bra!

Själv då ? (: Kram

skriven
#8: Jennifer

bara bra! själv?

skriven
#9: eemelieteresia. SIE

heje! :)

min dag har varit toppen, din med sötw? :D

skriven
#10: Anonym

min dag har varit sådär ;p din då?

tråkat med läxor & så, sjd?

skriven
#11: HANNAH - kolla in min blogg!

sv: hejsan :) helt okej. självdå? :)

skriven
#12: Johanna [s h o n a l i]

Tack :)

okej ;) Idag har jag vart i skolan och när jag kom hem gick jag direkt o la mig - är så trött ><' haha, dd? :)

skriven
#13: bella

Sv: Jag ska till sthlm med min pojkvän :) vi ska gå runt lite i sthlm tills monster jam börjar om du vet vad det är :)



puss

skriven
#14: http://gaabriiellaas.blogg.se

haha okej :$

jo har alltid kul med mina vänner där :)

skriven
#15: http://gaabriiellaas.blogg.se

haha okej :$

jo har alltid kul med mina vänner där :)

skriven
#16: Zaid Al Jaderi

hej du! jo den har varit toppen, din da? :) puss

skriven
#17: samantha

Tack så jätte mycket! (:

Jag har varit hemma idag jag också bara för att jag är sjuk. Och jag ska inte till skolan imorgon heller på grund av att jag har fortfarande ont ihalsen, feber och huvudvärk! :/

kram

skriven
#18: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

sv; haha, ja okej :P

titta tv :) dd?

skriven
#19: eemelieteresia. SIE

haha ja okej :)

nej det blir grey´s sen iallafall :D

sj?

skriven
#20: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, jag ska till Thailand :D

kram

skriven

Kommentera inlägget här :