Morgon och trött

-God Morgon alla <3
-

Sitter nu på skolan och kollar lite på bloggar och svarar på några komentarer . Riktigt trevligt att folk skriver också tycker jag . Puss på er alla !
Jag kom hit för typ en timme sedan och jag satten min hund i hungårn sedan bar de av in till skolan . Bara de att de var prooov ? ! SUCK . . Tycker inte alls om de då de kmr och jag ej har pluggat så jag drog mig udan och måste göra på provet en annan gång iställe . NU sitter jag och väntar här med helena och Fia , på att matan ska öppna nån gång .. Asså människor i klassen finns inte ord , vill inte skriva så jag håller de inom mig för de blir lättaste så .



Vad ska ni alla göra för roligt idag då ?

pusss / S.bergqvist

                                                                //

Kommentarer :

#1: Emma

Sv; Ok! Vad jobbar du med?

skriven
#2: Johanna [s h o n a l i]

lätt lätt asso :) jodå helt okej, men är riktigt trött :( din då? :D

skriven
#3: Emelie

SV: hej, min helg har bara varit bra, din?



Kram

skriven
#4: jennie

haha joooo klart de har ;) hihi!

ja men gör de stump :) <3

skriven
#5: Emelie

SV: Okej vad jobbar du med? :)

Tack, hitills har min dag varit jättebra å din? :)



Kram

skriven
#6: Martina

hoppas du får en bra dag!



SV: min helg va bra

kram

skriven
#7: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

sv: Helt okej :) Din då?

skriven
#8: bella

Sv: Jasså, det lät roligt :) Vad slka du göra i helgen då :)? puss

skriven
#9: Emma

Sv; Åh! Travstall? De lät häftigt,,,

skriven
#10: Sandra - Piffad

sv: Åh tack! :) Bara bra, själv?

skriven
#11: Cajsa

min helg va bra. :) vi hade helgrep så det va kul. själv då?

skriven
#12: Josephine

sv: tack :) <3

skriven
#13: therese

lite festligheter och annat roligt.

oke idet låter skönt det med:)

skriven
#14: Hanna

sv; hihi okej ;) du vet att det blir fraktfritt att beställa nu om du skickar koden vetement + orderid till kundtjänst? så vill du ha en ny almanacka billigt, gå in på tryckdig.se;)



dagen har varit bra, sjdå?=)

kram!

skriven
#15: Amanda

SVAR: Visst är det :) den har varit bra, dindå? kram

skriven
#16: Anonym

sv: min helg var bra din då ? :)

skriven
#17: Johanna [s h o n a l i]

precis! nu svarar jag på kommentarer, sen ska jag checka house ;D själv? :)

skriven
#18: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; min helg var bra, din då ?D:

skriven
#19: Jannie

min dag har varit toppen, jobbet och bowling. du Då? Gjrot något kul? :D

skriven
#20: Petra

angelina är så grymt snygg,skulle vilja ha hennes mun och ögon

skriven
#21: Petra

haha jaa " sallt bra annars ?

skriven

Kommentera inlägget här :