Måndag

- hejsan alla :)

Känner mig xktra duktig idag. Har joggat både idah och igår :) Riktigt skönt faktiskt . fast hunden min fick en chock. Hon tyckte det var mkt jobbigt. Så idag fick hon vara hemma och sova ist. Men imöra ska hon med ut igen kan jag lova, då spelar de ingen roll om hon sover eller ej ;D
Även att jag har gjort klart en uppgift på religionen , nej 2 fick hjälp av kroken med en uppgift , stooort TACK !
Sedan har jag börjat och är nästan klar på jämförelse analysen . Den blir nog klar imöra tror ja om jag ger den tid. Tänkte nu att jag skulle göra lite i häftet om kroppen. En hemuppgift som vi ska lämna in är de. Inte världens bästa sak men men det är någe som måste göras och eftersom jag ska utomland 3 veckor i januari så måste jag jobba igen !

Nu ska jag ta mig lite fil och titta tv och göra lite i dedär häftet.
Dagen har för övrigt varit mkt bra , pigg och glad hela dagen men de var en ganska onödig dag ändå .. och imöra ska jag göra ett matteprov . Hoppas att de går bra så jag kan gå vidare med resten av arbetena :)

Hur mår ni annars då?

Pussss på er!

                                                        //

Kommentarer :

#1: moa

hahah, jodu.. det är bra! Trött som fan, men annars bra :)



självdå?

skriven
#2: moa

hahah, jodu.. det är bra! Trött som fan, men annars bra :)



självdå?

skriven
#3: Amanda

SVAR: Okej :) jag är forstfarande sjuk... verkar inte vilja ge sig :(

skriven
#4: Emmelist

haha ja frågan är ju om killen skulle uppskatta såna kallingar? eller om man bara kommer älska dom ensam :P

skriven
#5: Johanna [s h o n a l i]

:]

jag mår bra, förkyld bara, men jag överlever :P själv? :D

skriven
#6: sandra

^^ jag mår utmärkt. faktist. klagar lite på vädret men det är ju sverige =/ du då?

skriven
#7: Jennifer

sv:

min dag har varit bra :)

skriven
#8: Sandra - Piffad

sv: okej :) jo bara bra, själv? kram

skriven
#9: Ness

gå o sov då :)?

jodå det funkar, själv då :)?

skriven
#10: Aziza

okej ;)

joo jag mår fan ganska bra! själv da? :D

skriven
#11: Danielle'- livet enligt mig

sv: bara bra, sj då?

skriven
#12: Malle - Hockeyfru

ja gillade den lila klänningen :)

skriven
#13: Cajsa

ja, jag bor på internat på skolan.



med mig är det väla så där om jag ska vara helt ärlig. mycket som händer nu som jag önskar inte hände...men det är en del av livet som jag måste ta mig förbi.

skriven
#14: patricia

jodå jag mår bra men det är så mycket i skolan nu :(

skriven
#15: bella

Sv: Nää, det är inte så bra med mig.. har så grymt ont i huvudet och i magen och ryggen.. rättare sagt över allt.. haha. Jo annars är det bra! Hur är det med dig då :)?

skriven
#16: Erica

hej!

vilken fin blogg du har!

gillar din header, fast hela bloggen var fin:D

kram

skriven
#17: A m a n d a [bloggenamandas]

sv; bra, men nu har jag blivit sjuk igen xD haha :P hur är det själv?

kramkram! (:

skriven
#18: Vanessa

Jo de är väl okej med mig :)

skriven
#19: Anonym

fin blogg!:D allt bra med dig?:)

skriven
#20: Emma

Fin blogg :)

skriven
#21: Hanna - blue like ice

.svar.



jo jag mår super ! hur mår du själv? :)



hur orkar du jogga så mycket? ;P

skriven
#22: linda

sv; jag mår bra! själv då?



Förlåt för sent svar :p

kram

skriven
#23: Anna

sv: Jodå jag mår bra ! Hur mår du själv? :)

skriven
#24: Rebecca

Den har varit riktigt bra;)

skriven
#25: Jannie

HELOO

skriven
#26: Carro

svar:godeftermiddag :) Nu är jag tillbaka på bloggen, kika gärna in och berätta vad just du vill läsa/se mer av i bloggen :)<3

skriven
#27: Josephine

sv: tack :) <3

skriven
#28: hanni

Förlååt för sent svar, har inte bloggat på lämge. Har du redan valt balklännign eller vill du fortfarande höra min åsikt ? :P kramar

skriven
#29: Amanda

SVAR: Nej verkligen inte.. Jag har shoppat lite, och sen kollat på film och tagit det lugnt (har feber). Dudå? :)

skriven

Kommentera inlägget här :