John Blund . . .

- Hejsan och god natt på er !

John Blund har nu varit och pudrat mina ögon igen med någe så de blir till att gå och lägga sig.Sjukt trött och länktar inte efter att kliva upp kl halv 5 imöra .. haha
Men jag tror jag ej har förstalektionen imöra så då kanske jag får sova lite längre ändå . Det måste jag kolla upp hörreni , för de är dumt att komma till skolan också har man inget att göra liksom !

Aja ni får hare så bra , puss på er alla <3

                                                                //

Kommentarer :

#1: Linnea bara ღ

hehe okej, samma här! hoppas du sover gott nu då! kram

skriven
#2: Jennifer

jag har tittat på bonde söker fru och oskyldigt dömd, nu ser jag på So you think you can dance. Du då?

skriven
#3: therese

Ja absolut! :)

Imorgon blir det skola och umgås med Nelly. Inte något överdrivet;P

Du själv?

skriven
#4: Martina

hopaps du får sova gott nu!



SV: jo min dag har väll varit skaplig. sj?



kram

skriven
#5: linda

Vilken fin blogg du har ! :D

kram

skriven
#6: Cajsa

nu så, god natt sötaste! :D

skriven
#7: Sandra - Piffad

sv: jaha, äh det blir bra ändå!

Ja den har varit rätt bra, din då? :)

skriven
#8: sandra

det suger oren pung hehe..

nemen ser jag rätt.. har du en staffie du med ? ^^

skriven
#9: sandra

... min dag har iövrigt varit bra ^^ din med hoppas jag ?

skriven
#10: Anna

sv: Great :) sj ?

skriven
#11: Jannie

hahah djur är så roliga! :D VAd gjorde hon då?? Hur mår du annars?

skriven
#12: Emma

Sv; Det är så jjävla mysigt när det kommer barn i familjen. Att de dessutom skulle välja mig till gudmor gör ju bara saken roligare! :) Helgen blir ganska lygn, ska mysa med mitt gudbarn. Hur har veckan varit?

skriven
#13: LINN

hejsan :) allt bra?

skriven
#14: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

skriven
#15: Zaid Al Jaderi

hallå, läget :D

skriven

Kommentera inlägget här :