20:00

- Men tjoo på er igen!

Kl har nu slagit åtta , jag har varit ut med hunden och tittat lite på läxan ( ett prov imöra ) Och jag har pratat med läraren om matten så de är också fixat :) Nu äre nästan bara engelskan kvar ... Elle ja måste vell prata lite med svenskaläraren också .. Fick ett samtal då jag satt på bussen hem om att jag skulle jobba i djurhuset till helgen , skönt de med lite variation från Hagmyren med hela 27 hästar ^^ ,

Nu blire till att man ska titta på Ghost Whisperer ( sjuukt bra ) och fika lite också hade jag tänkt . Sedan måste jag läsa på en massa mer inför provet då imöra , men de ska fan fixa sig .. usch !
Vad ska ni andra göra då ? :)
Någon annan som tycker om Ghost Whisperer ?

P
össssss -- USSSSS



                                              //

Kommentarer :

#1: Aziza

haha tjena ;) förlåt för sent svar, hehe min förra helg var ganska bra, din da? :D

skriven
#2: Johanna [s h o n a l i]

vad bra att jag inte är ensam ;) inget speciellt, typ tv och sova (a) dd? :)

tack :D

skriven
#3: linda

sv; visst är hon söt! :)

skriven
#4: Anna

sv: Okej :) nej ska bara dra en mysdag faktiskt ! Sj då ?

skriven
#5: Martina

den serien är jätte bra:)



hoppas du haft en bra dag

skriven
#6: Emma

Sv; Låter som en härlig helg! Mitt gudbarn kommer i dag så i kväll ska jag dit och pussa på han och i morgon ska jag mysa ännu mer med han!! Annars?

skriven

Kommentera inlägget här :