12:00

- Hejsan alla igen.

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag haft fullt upp , gjort prov massa massa annat.. Men nu ska jag gå till bussen och åka hem så då var de lite tid till datan nu , det är ett PLUSS ++ :)
Har varit och hämtat ut nyckeln och så till djurhuset också eftersom jag blev här denna helg , skönt som sagt att ha lite variation från Hagmyren...

Då kan jag passa på att göra lite arbeten också så jag kan lämna in lite grejjer på måndag hade jag tänkt ! :D
Annars blire nog en relativ lugn helg , har pratat med pappa och jga skulle få resan till Sunny Beach ( stavning ) i julklapp så då blev  de inte så mkt heller att spara . Stort pluss på det med , sedan blire ju utomlands mest troligt i januari också , pappa ska bjuda på resa till Thiland ! Gilla't ...

Men nu ska jag ta och svara på lite komentarer och sedan blire till att kuta till bussen ..

Hur har eran dag varit då ? :) kraaam !

                                                //

Kommentarer :

#1: Emmelist

jo tack dagen har varit bra än så länge. trots att det är fredag den 13e :D

hur har din dag varit då?

skriven
#2: Nikki

SV: Hejhej :) Min dag har väl inte vart sådär jätteskojj precis, är hemma och är sjuk. Men jag är n'stan frisk nu, så det är ju bra! Hur har din dag varit?? :)

skriven
#3: Johanna [s h o n a l i]

Jodå helt okej. Skolan iof, men gått assnabbt så :D

dd? :D

skriven
#4: patricia

sänder en Fredagspuss :D

skriven
#5: NIkki

Nej, inte kul alls! Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt, kolla på Idol och så :) Vad har du för planer inför kvällen då? =)

skriven
#6: Emmeli

Hej! Den har varit jätte bra! har varit på Yoga för första gången och de va jätte kul! :)



du då?

skriven

Kommentera inlägget här :