10:50

- Hejsan och god morgon på er alla soet läsare !

Idag när jag kom till skolan hade sovmorgon till kl 10 sa vår lärare att vi ej hade den lektionen för han skulle på möte. SUCK ! Annar hade jag börjat 20 över 12... Lite dryygt. Men ska se om jag stannar elle åker hem och gör läxor och kommer igen mig lite ist. För på nästa lektion ska vi prata om öppet hus som jag inte ens ska vara med i :)

Hur mår ni alla idag då ?


Nu blire till att gå till matsalen och få i sig lite mat i magen , det var thai kyckling wook ? tror jag någonting ! Lät kanska gott iaf.. Aja hörs lite senare . Pusss på er :)

                                                                                 //

Kommentarer :

#1: Amanda

SVAR: Haha okej :)

skriven
#2: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej :D

Jag ska dit 25 december :)

Kram

skriven
#3: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

sv; Haha, jao ;) Haru gjort idag då?

skriven
#4: KLARA

Hej, var med och svara på dagens fråga i min blogg!

Det är första dagen jag bloggar idag, så det skulle vara kul om du la till mig på bloglovin' också !

Ha det bra / klara



http://klarasworld.blogg.se

skriven
#5: eemelieteresia. SIE

ärligt så tror jag fullt på övernaturliga saker ( vissa )

:) tycker det är coolt, och läskigt..

skriven
#6: julia [Fotoblogg]

den funka den har varit väldigt seg men den är nästan slut snart ändå ;)

själv?:D

skriven
#7: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

sv; aha är det bra då? :P

jag snackar på skype bara (:

det beror på vad det är för sort "övernaturlig" sak :P

skriven
#8: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack så mycket gumman :)!

skriven
#9: HANNAH - kolla in min blogg!

sv: det beror på hur övernaturliga sakerna är och vad det handlar om :) men jag tror på andar.

skriven
#10: Sandra - Piffad

sv: skönt :) idag har jag dansat, själv?

skriven
#11: Jannie

Hellu söta!



Hur mår du idag?



Djur är så sjukt roliga,min hund ska uppleva snö för första gången snart. cant wait!



Har lagt upp en litet smakprov på den nya headern och har en saftig frågestund.



Vad undrar du?

skriven

Kommentera inlägget här :