091109

Hejsan alla snyggingar :)
Nu börjar jag få lite ordning på mitt liv och nästa nu är som jag skrev i mitt tidigare inlägg att ta riktigt tag i skolan. För usch så jag inte ligger bra till där just nu. Blir till att försöka få göra nationella i engelska bland annat och även några prov i matte B . Tuff tid men de lönar sig !

Löradagen var de då ett stort PLUS på kan jag lova , mycket skratt och mkt trevligt folk. puss på er alla.

Även att min syster alltid lyckas göra de oförväntade , dum nog som hon är då de börjar bli jobbigt med frågor måste hon ju  göra en undanmanöver för att få folket att tänka på annat, så hon tar stekeg och lyssna nu !
DRICKER MED SUGRÖR UR AKVARIET ? hur många gör de . Usch inte fräscht precis liksom.. Aja , bergqvist vad kan man liksom förvänta sig..

Sedan var lilla emma så duktig och satt och smöra in sig för min papegoja i minst en timma , sedan kmr hon springandes till mig och säger sandra kom ska visa nåå :D Ja bah okej jag kmr .. hahaha. Och det var ett mirakel , Maja tyckte om Emma :o Tro de elle ej men dom var så soeta. Emma praktiskt taget satt med hela överkroppen i Majas bur ! hahaha aja sjuukt kul !
Blev inge jobb på söndagen efter de för vaar sjuuukt tröttt :)

Vad har ni alla gjort i helgen då , hänt nå spännande ?

Pusss / S.b


                                                                                                          .

                                                                //

Kommentarer :

#1: Denana

Tack! :) Alltså, jag vet inte.. jag vet inte om jag orkar hålla på så nu, men det är ju en bra idé senare, nu tar jag det bara lungt och bloggar när jag känner suget! ;)

skriven
#2: bella

Sv: Jo tack, min helg har varit ganska kort men bra! haha.

Hur har din helg varit då :)? puss!

skriven
#3: therese

hejsanhejsan:) Min helg har varit riktigt bra! Din egen?

Ha det gott

skriven
#4: Emma

Sv, Tack bra! Din? Kraaaam

skriven
#5: Erika

SV: Jo min helg har varit toppen hur har din helg varit då ? tack så mycket :) ! Kraam

skriven

Kommentera inlägget här :