Vovven min

-
Som kanske ingen av er vet har jag en liten vovve vid namn Dimitri (:
Han är en Tibetansk Spaniel och idag var det han tur att ta ett bad ^^ , Inte för att han tycker att det är så roligt att bada direkt men ibland så måste man , Ellehur ? ;)
Han badades , tvättades och borstades . Även sedan fick jag föna honom eftersom det är lite kallt ute och annars blir han vell förskyld :/ och det vore inte så trevligt tycker jag . . . .
Här är han TÖRNLUNDAS BLACK DIMITRI , visst är han bara så sööt ? !

Även att bilden till vänster tycker jag var väldigt cool , var precis att kameran tog då han gav mig en Give me five ;)
Jag vet , min vovve är så dutti så :D

Nu ska jag ta och baka KOLA !

 / S.B

Kommentarer :

#1: Hannah

sv: aha, så bra! :D trist att vara sjuk ju!

Jo jag mår prima =)

skriven
#2: Hannah

sv: Ska ni dricka en måndag? :P

skriven
#3: jossan

det är bra :) haha aa ^^ okej ;( åå.. krya på dig då! ;)

kram

skriven
#4: madde

ska kolla spårlöst nu:)

skriven
#5: Angelica

S; hejhej! min dag har varit ganska lugn, varit hemma hela dagen. Självdå? :)

Går det inte? :/ Jag har hört fler som sagt det, hm. förstår inte vad det är för fel, men tack för att du sa det iallafall.

Yes, man saknar det man inte borde gjort sig av med.



Och sedan har du en hur söt hund som helst! Verkligen!

skriven
#6: jennie

sv: imorgon har vi studiedag och på onsdag har vi treor projektarbetsdag och jag och min kompis är klara med det så vi skippar skolan helt (:

ibland har man flyt helt enkelt!

skriven
#7: Emmee

SVAR: hihi ah :P



Aa jag har gjort designen själv :D tackar =D

skriven
#8: Maria

Jag har svårt att välja för jag tycker att båda är supersnygga..=)

bra stil har dom också..

allt bra med dig?

Kram

skriven
#9: becky

Aa det e ett bra program.

nu ser man spårlöst:)

Tack så mkt!

skriven
#10: sandra

sv; haha, okey! klart du kommer hitta han sen när det är dags ;D

neej, det har jag inte. bara i mina drömmar, hahah ;D

skriven
#11: Emmee

SVAR: hehe nee vad sööt ^^

skriven
#12: Maria

Ok..va bra att du mår bättre då..=)

med mig är det bara bra=)

sov gott..

Kram

skriven
#13: Anonym

Ja visst är den! Jo super bra!

Man blir glad av den :)

skriven
#14: Angelica

Det låter inte nice det, jag orkade bara inte gå idag :) haha men så är det.

men krya på dig!



:)

skriven
#15: Maria

Nati natti..ja det är klart vi gör..=)

Kram kram

skriven
#16: Angelica

Vi hörs nog imorgon då, jag tänkte hoppa i säng alldeles snart :) Men ha en bra kväll!

skriven
#17: becky

aa snart ska jag till estland och träffa mina syskon som jag har letat upp

skriven
#18: milkshake

vilken sötis :D

skriven
#19: Hannah

sv: haha ah iofs, men kul att komma tll skolan dan efter? :P

skriven
#20: Manuela

Ursöt hund!!



Sv: Ja dte är hur skönt som helst att gymma och speciellt när man har tagit ut sig till hundra procent :D

skriven
#21: MissCM

åh vilken sötnos!

skriven

Kommentera inlägget här :