tv tv tv

-
Helloj gott folk (:
Har nyss tittat på denna braaiga serie och jag tror jag bara avlider . Hur kan en serie vara så bra ? det är liksom helt vanliga perosner egentligen och dom läser i ett manus  ^^ , Aja bra för min del iaf för jag diggar´t     ;) George är ju bara för soet asså , så liten och han kan ju aldrig  göra någe fel elle vaddå :P haha gulligt är det iaf och jag älskar serien !

Greys Anatomy , helt klart bästa serien !

dock efter ;
One tree Hill
Buffy the vampire slayer
(fast dessa är vell helt olika egentligen , men det är vell det som blir poängen . Dom kategoriserar olika liksom )

Nu ska jag ta och bosta gaddarna och sedan dra mig till sängs , annica kanske skulle komma inatt med efter att hon hade varit ut . Man kan vell hoppas men hon hamnar alltid hos Robert av nån konstig anledning ^^ ,
God  Natt
s.b

Kommentarer :

#1: veronica

jaha vad roligt för dig då ;)

skriven

Kommentera inlägget här :