stresss

-
Godmorgon , God förmiddag & eftermiddag med för den delen.
Han inte blogga någe imorse för stressigt värre vare och jag hade mycket att göra.
Iaf klev jag upp kl kvart i 8 (skulle ha klivit upp 6) , och var ut med hundarna . Gick i kanske 30 min sedan måsta jag kasta mig in i duschen . Var snabb ändå och var klar till 9 ;)

Varför ska man alltid behöva stressa på möran ?
- jag får alltid göra de , trotts att jag kliver upp tidigt . Jag fattar inte :P

Skolan var bra idag faktiskt , fick nya fiskar. Fick några guppyhanar och några tikar ( äsch , sak samma samma sak . Honor tikar , vem bryr sig , Ellehur ? ? ) haha Så har fixat lite med dom nu och hoppas alla lever imöra med :/

Nu har jag inte tid att skriva mer , min mamma är på ingång och här ser det ut som skit kan ja lova er alla ^^,  Sakner överrallt och ja a a a a. . . . .  . ;P Måste städa NYSS

hare / S.B

Kommentarer :

#1: MissCM

sv: jag mår jätte bra! hur mår du idag? =)

skriven
#2: Vera

SV; okej! ;D haha, jag kan inte looooova att du kommer "älska" den:P:P <3

skriven
#3: Erika | foto & så mycket mer

Sv: hejhej!

ååh, tack du! :D

jag jobbar på ett fritids för mellanstadiet på måndagskvällar :)

Kram kram

skriven
#4: Agnes

Ja, den var jättegod:)

skriven
#5: MissCM

sv: åh, okej. vad jobbigt! jag brukar också känna och må sådär. testa att gå ut och få frisk luft, kanske lyssna på mp3.. rensa tankarna lite? :) det brukar hjälpa ganska mkt.

skriven
#6: Sofia

Usch aldrig kul att gå upp tidigt på morgonen ;)

skriven
#7: Anonym

skriven
#8: Zandra

sv: Haha, nä, inte jag ^^

Men kul att ngn vill det iaf ;)



läget med dig idag annars?

skriven
#9: danaa

haha okej; p

skriven
#10: F O U T O S E ♥

sv: klicka på min länk i menyn :) ♥

skriven
#11: Banan

Honer & Haner ;)

skriven
#12: Banan

Allt borde heta lika :p

skriven

Kommentera inlägget här :