Sjuukling

-
Hej alla , längesedan sist jag skrev någe ja vet .
Men inte kul då bloggen ser ut som den gör , ellehur ?
Väntar på att en ska hjälpa mig och ändra lite fortfarande med det tog längre tid än ja trodde .
Det blir bara till att vänta liksom , försöka skriva några rader ändå fast det är trist. . . .

Hur mår ni alla idag ?
- Jag mår inte ALLS bra för jag har feber och är hemma idag , synd om mig !
Hade vela gått på skolan för jag saknar alla där :') Ni är så underbara alla så ni kan inte  förståå , pöss på er :*

Elina är också hemma idag så jag har ju lite sällskap iaf fast hon sover fortfarande , även att emo skulle vara hemma idag tror jag för hon skrev och frågade om jag var vaken :)

Asså VAD FAN VILL SNÖN , Är det bara ja som vill ha sommar elle ?
- Jag som trodde jag skulle kunna vakna till solen som alla andra jävla dagar och kanske äta frukost på balkongen , men icke helt omöjligt bara för att jag är hemma en dag liksom . . Inte kul ! ! ! !

nu ska jag försöka vakna till lite och kanske väcka Elina ^^ , 

/ S.B Pöösss

Kommentarer :

#1: Anonym

sv: haha jag märkte precis det, nte bra ;) tack för att du tycker det ;)



hur mår jag idag? jag mår inte bra, är sjuk osv. nte kul :(



vill jag ha sommar? klart som fan att jag vill ha det, håller helt å hållet med dig!

skriven
#2: sandra

sv; jaa, jag längtar med, haha :) har du hittat mannen än då? haha ;D



tack så mycket :) javisst kan jag göra det :P

skriven
#3: Emmi

sv ; Alltså det är min pojkvän som gör designer, men han kan säkert hjälpa dig ifall du vill ?

Gå in på hans blogg http://fredstar.blogg.se/ och tryck på "bloggdesign" över hans profilbild ;)

kram

skriven
#4: Josephine

sv: ja du får ta och krya på dig! <3

och ja precis äckel snön kan gå och dö!

skriven
#5: Alexandra

sv; oh tack ska du ha :) Kika gärna in igen om du har lust :) Vad är det du behöver hjälp med då? :) Hihi, man lär sig mer under tiden man bloggar. Jo det är så tråkigt att vara sjuk. åh det vill jag med! Sommar är så himla härligt :) kram!

skriven
#6: Sara

Ellerhur, ingen gillar vl snö :O

skriven
#7: madde

vad gör du en dag som denna?

skriven
#8: AMANDA FALK

usch vad tråkigt att du mår så dåligt, krya på dig..!

skriven
#9: Anonym

sv: ja det kan jag säkert :) lite lite lite senare isf :)

skriven
#10: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Ikea" och säg vad du tycker om sakerna från ikea :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

skriven
#11: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så mkt :D har du haft en bra dag ? :)

skriven
#12: F O U T O S E ♥

Lust att följa mig via bloglovin? :) ♥

skriven
#13: Annica

Ja , uch vad vi är sjuklingar som ska tyckas synd om ! <3 Krya på oss !

skriven
#14: Hannah

sv: Tack! :) Roligt att du gillar den :)

Hur mår du?

skriven
#15: Angelica

S; min dag har bara varit bra, ganska lugn. stannade hemma från skolan idag. självdå?

Går det inte? Det gick inte för mig att kommentera ditt överesta inlägg heller, konstigt det där!

Ja, man vill alltid ha tillbaka det man saknar,

och sedan har du otroligt söt hund, ( som jag tänkte kommentera på inlägget över, men det gick inte)

skriven

Kommentera inlägget här :