Fredag 27 / 3 - 2009

-
Hej alla , har haft fullt upp nu å har inte kunnat skrivit någe !
Men nu har jag nyss gjort prov som kändes mycket bra faktiskt . Det måste bli ett G minst ;)
Även så har vi fått reda på försäljning & service kursen nu , fick starkt G som jag är nöjd med för ja har inte pluggat till någe prov alls . . . OCh nu har vi slutat för dagen , elle ja vi slutade för över en timma sen (typ vid 9) känns onödigt med fredagar ibland . Men dom måste ju finnas dom med ^^ ,

Nu blir det vell hem och sova ut i helgen för er alla , elle ? (:
Men inte för mig , själv ska jag hem och jobba men de är kul de med . Har saknat mina 27 bebisar hemma på Hagmyren nu faktiskt <3 Får hjälp i helgen av älskade Jonsson puss på dig du är underbar :)

Nu ska jag gå och äta sedan ska jag ta bussen hem till Hudik hade jag tänkt . Caritha ska fixa mina naglar lite för dom börjar bli lite ringrostig ( stavning :S ) ^^ ,
Så ni får ha det så bra så lägger jag upp på naglarna senare om jag får någon tid över :)
Pusss på er och tack för ni engaskerar er i att läsa min blogg <33

/ S.B ♥

Kommentarer :

#1: Tobias

jag kan ge 150 kr timmen ;D

skriven
#2: Linda

vårt schema är så :)

skriven
#3: sannazhang (v.

svar: hahaha men testa fler gånger så kmr du kunna :D

skriven
#4: Anna

sv: det är jättebra med mig, själv? ^^ <3

skriven
#5: Zandra

sv: ja :/

härligt! :D

jag gör ite så mkt faktiskt, musik bara :)



göra idag annars då?

skriven
#6: missbui ♥

Tack, dubbel tack :* hihi.

njae, jag har designat ch placerat, men det ä min pojkvän som har fixat det i photshop :D

skriven
#7: frida

Sv: hihi ja precis. vad händer idag då?

kramkram

skriven
#8: FRIDA

sv; Tack så mycket! :)

Jo, det är bra fast är jätte trött. Själv? :)

skriven
#9: FRIDA

sv; Jag ska bara kolla på let´s dance och ta det lugnt :) Själv då? :D

skriven
#10: FRIDA

sv; Jag ska bara kolla på let´s dance och ta det lugnt :) Själv då? :D

skriven
#11: Linda

Tack!

Ja han är urgullig.

nu ska jag börja på maten.

skriven
#12: Tobias

Så ska de låta :D

skriven
#13: FRIDA

sv; Jag ska vara med min pojkvän :D du då? :)



du får gärna rösta på mig som vårens outfit hos http://chicflia.blogg.se/2009/march/nu-ar-det-dags-att-rosta-d.html jag är nummer 1 :D

skriven
#14: Frida

Sv: Hihi okej, själv är jag precis hemkommen från slalombacken.

kramkram

skriven
#15: Linda

Ser du också lets dance ikväll?

skriven
#16: sannazhang (v.

svar; hahah ja gör det :D

nja kom hem precis så ska nog ta det lungt nu :P sj ?



ska vi lägga till varandra i bloglovin? :D

skriven
#17: Linda

HOppas du får en underbar lördag!!

skriven
#18: FRIDA

sv; okej, men det blir ju kul sen när lönen kommer iaf :D

skriven
#19: Bella

Jag vet inet riktigt vad som händer i helgen :) sj? :D

skriven
#20: Frida

Sv: hihi okej, men då har du missat något :D

kramkram

skriven
#21: Alshammar - Style As Lifestyle

kul att provetr gick bra:)

sv: jag har gjort ett modelljobb idag annars tar jag nog det lugnt, du då?

skriven
#22: Zandra

sv: okejokej :) Ikv ska jag se robinson! :D



Jag har gjort den ja, och jag kan göra en åt dig :)

Maila bilder, färginfo och eventuella önskemål till mailen jag angav :)

skriven
#23: Linda

Gomorron!



Hoppas du får en fin söndag framför dig :)

skriven
#24: Bella

drykt med fylle folk!

skriven
#25: Leonora - The Magic Memories

sv; jag mår bra :D

själv då?

skriven
#26: Viktor

sv: Jodå :)



hoppas det gick bra på provet! :)

skriven

Kommentera inlägget här :