Eskilstuna , day ONE

-
Jahaní . .
Denna dag har varit mkt dryyg om jag får säga mitt :')
Orkar inte med att sitta och lyssna på en fittig , snobbig person som . . ja jag vet inte vad jag ska säga asså . Jag och bananen somnade x antal ggr iaf mer än så behöver man inte säga för jag tror ni fattar vinken :P hoppas på att vi slipper sitta så mkt imöra . . HOST *träsmak i röva*

Upp kl 7 iaf och det bar sedan av till frukosten vi halv 8 . Efter det in på parken då och med en dryyyg lektion hela förmiddan kra til lunch . Fick dock en liten rundtur i parken med som vi ju inte alls hade tittat runt i innan NEJ inte ALLS .
Någon av er som kanske har varit på Parken Zoo ?
Ska vara här hela veckan och jag länktade hem redan då jag kom igår kväll vid 6 :P Men men man får göra det bästa av saken . Tur att man har bra människor med sig iaf (: När vi väl slutat kl 5 , drog dom flesta till Max och åt (:
Sedan gjorde vi det bästa på hela dagen iaf , vi åkte på Strömsholms djursjukhus och fick titta runt där . . .  Anna Jansson blev mkt fast och vill jobba där verkar det som ;) Så nu är min dag fulländad iad .
Nu gruvas inför morgondagen och jag hoppas på det bästa !

Hare / S.bergqvist

Kommentarer :

#1: Tobias

jag är ledig imorgon :D sj?

skriven
#2: Johanna

oki vad trevligt parken zoo är det kul att vara på

skriven
#3: C E L I A ' S bloggliv «

Svar: Hihi, inte så mycket, för dej då? :D

skriven
#4: Banan

sv : vadå , du frågar ju om stavning & då ger jag dig det ;) <3

skriven
#5: matilda

har aldrig varit på parkens zoo men det verkar kul här! :D

skriven
#6: sadia

låter trevligt :)

skriven
#7: Alshammar - Style As Lifestyle

vad kul jag har nog varit där när jag var liten:)

sv: snart ska jag till papi en sväng:)

skriven
#8: FRIDA

sv; skolan sen vet jag inte vad jag ska göra :) du då? :D

skriven
#9: PerNilla

Heej, haft en bra dag?

skriven
#10: Erika

sv: haha, jag tycker inte jag missat ngt ^^ Och det är inte lönt att börja kolla på OTH nu när det säkert visats en himmla massa säsonger ;P

skriven
#11: Z A N D R A

sv: ska du ha en hel kostar det 50 kr, ska du ha en header kostar det inget, haha ;P

skriven
#12: M O S A N

svar. Ahaa, okej. Så himla roligt! :D

Älskar zoo:n :D

skriven

Kommentera inlägget här :