2009-03-07

-
Hej på er alla !
Jobb hela dagen lång med puddingen Seendra Jonnson . Trevligt trevligt mkt skratt & tårar kan jag lova er alla . Började kl 6 på möran och kom därifrån vid strax efter 5 på kvällen vi hade det mycket roligt i stallet så vi var där läääänge ^^ Peller körde vell några hästar men annars va det faktiskt ganska lugnt hela dagen . Mycket skönt om jag får säga det själv . Har haft ett sånt stressigt "lov" så jag är helt slut . Trevliga samtalsämnen också har vi i stallet hahahaahh så roligt att kalga på andra eftersom man är så "perfa" själv ellehur ? ! ;)

Efter jobbet dissade Sandra mig , men för en gångs skulle kom en annan pudding till mig :D Annica kom och besökte mig och jag bjöd på tårta ( var vell den som låckade gissar jag ) sedan blev det melodifestivalen Chirre och choklad . På det gav vi alla hela familjen varandra masage . Mycket trevligt , min syster försökte faktiskt hjälpa dig Annica men för att det ska bli bra måste det göra lite ont ! ^^ , http://www.youtube.com/watch?v=Ddmei9I2NzU helt klart bäst !

Tack så mycket för en trevlig kväll pullan , älskar dig ! <3

/ s .b

Kommentarer :

#1: Banan

Självklart vad det inte tårtan som LOCKADE ( inte lÅckade ;) ) utan du ;) ´Haha , ja det sa jag ingen om , jag sa bara att jag dog ;) den är typ samma lika men har fått riktig massetid nu på torsdag :D <3

skriven

Kommentera inlägget här :