Underbart

-
Hemma lite nu på möran ska börja vid lunch hade jag tänkt. Gårdagen var mkt trevligt faktiskt men den varade inte så läng för mig, mindre kul kanske :P . . Paketet jag och Annica så duktigt hade slagit in tog för Sendraa ganska lång tid att öppna faktist och av det fick alla i rummet ett gott skratt. En klänning hade vi stoppad i en liten liten låda som vi slådde in, som vi sedan stoppade i en låda och slådde in, som vi sedan stoppade i en låda och slådde in, som vi . . . . . Ja, ni fattar vinken liksom. Kulkul vare. Och idag är det en mkt stor dag för älskade lilla Sendraa Jonsson, hurra hurra hurra för henne som blir hela 18 år idag asså. Nu vill jag också bli 18 så jag kan få gå ut och ha roligt. Fast vi alla firade ju henne på ons kväll då och jag hoppas hon hade det mycket roligt :)

/ s.b

Kommentera inlägget här :