svår stund , lätt sekund

-

Vissa saker måste vi faktiskt hålla för oss själva , även fast saken inom dig tar kol på dig . Du håller minen och går runt om dagarna som att ingenting är fel . Sedan då du kommer hem och är själv kommer de hemska tankarna upp igen ? Varför tänker jag såhär och varför hände detta mig . Jag vet inte riktigt hur jag ska göra och tänka och varför just jag ?! Varför känner jag såhär och kan inget göra åt de , hur ska jag kunna tänka och göra saker jag msåte då detta i mitt huve finns , tänk OM .

Smäller snart av !

/s.b

Kommentarer :

#1: Veronica

Jag ska tatuera mig hos Magnus på Kung Kent :)

Längtar som en tok, kan fortfarande inte fatta att JAG ska tatuera mig :D fniss

HAr mamma börjat med din blogg än? Tyckte att den förändrades liiite sen sist jag va in..

Pusss <3

skriven

Kommentera inlägget här :