jobbjobbjobbb !


Helgen har varit helt klart den bästa på mycket länge. Kvinnan på bilden äre som gjort den så bra. Tror inte hon fattar hur bra hon är egentligen. Hjälpte till att flytta kartonger och lite annat på fredan, lör & sön jobbade vi. Duktig var hon också, på söndagen kom hon ihåg nästan vart alla hästar skulle stå. Blev inte så mycket till att sova under helgen för hon vel ju gå på någe jävla cup. Inte för jag va så emot de men ändå. Känner mig dock ganska dum eftersom hon har väldigt ont i ryggen nu. Även att min syster som vanligt hackar på alla inte för att hon var så dålig själv att svara. Haha, aja bra helg iaf någon som måste göras om :)

Dagen idag har varit mycket seg, ända roliga var vell att vi pratade lite om slädhundar på hundkursen. Nu är ja så trött så jag kan inte förstå, blir en tidig kväll idag också lika som igår. Usch varför är jag så trött egentligen? ont i ryggen har jag också^^,

/s.b

Kommentera inlägget här :