God kväll

- hejsan igen soetnowsar

Nu har jag tittat på Andra Avenyn. Sjuukt bra men jag hatar att dom inte visar det jag vill se..
Men så äre vell hahah , blir aldrig som som man vill någon gång.
Jag ska nu ta en sväng med hunden igen . Hon löper nu för andra gången och jag tror hon känner sig lite nere. Jag tycker det verkar sm så på henne. Inte riktigt 100%ig nu hon e, men det blir säkert bättre.

Julskinkan blev riktigt god , och Alexia tyckte också mycket om den :) Imöra blire ner på stan en sväng igen för jag ska köpa ett täcke åt alexia och titta efter någon blöj/binda till henne..

visst ska de vell finnas de till hundar ? :P hahaha


Köpte även en träja idag på stan, från gina med kameran är damp så jag kan inte visa någon bild tyvärr, men mdet var itne så märkvärdig direkt ...

Men nu vill alexia ut, kanske skriver en sväng senare :')

.                                                             //

Kommentarer :

#1: Ness

jodå ja har köpt allting nu, hur gåre sjd :D ?

skriven
#2: hejannw

haha visst gjorde dom ;D

helt klar haha, själv`

skriven
#3: Sandra - Piffad

SV: -25? :O oj vad kallt! ja, nu får det räcka! ja, jag har köpt alla julklappar, själv då?

skriven
#4: I S A B E L L E - foto ♥

jo det är bara bra med mig, vad ska du göra imorgon?:D

skriven
#5: Anonym

nattinatti =)

skriven
#6: moa

jag har inte köpt någonting.. Haha!

men jag har gjort en sak till mina föräldrar och en mössa åt mitt kusin barn!

Själv?:D

skriven
#7: CLIP

haha, kunde du gissa det? har en del kvar, får ta och köpa det imorgon! är alltid så himla sent ute:)

hur är det med dig då, har du köpt alla dina julklappar?=)

skriven

Kommentera inlägget här :