09:12:16

- God morgon på er soetnowsar!

Hur mår ni alla idag?
Har nyss gjort ett prov och det kändes riktigt bra för en gångs skull. Jag har gjort klart ganska mkt i skolan nu och idag är sista dagen innan jullovet. Sjuukt skönt om jag får säga det själv. Får se om det blir jobb torsag och fredag jag skulle verkeligen behöva pengarna.

Jag börjar komma tillbaka på benen igen nu och jag orkar inte med folk i huve taget känns det som ibland. Det ända man står ut med är dom som verkeligen talar sannigen asså. För usch vad trött jag är u på småpupper som går och snackar en massa som itne ens är sant utan dom själv pratar om det hela hela tiden, VÄX upp för fasen och sluta försöka få mig att må dåligt.

Kroken har nu flyttat till Hudik igen som är ett stoort + eftersom nu behyöver jag ite mer åka buss till skolan för hon ska åka bil varje dag ;D mkt mkt nice tycker jag faktiskt.

Nej nu ska jag ta mig en rök sedan svara på lite av era komentarer och sedan blir det till att invänta folket så vi kan gå och äta. Ha de så bra så länge så hörs vi lite senare :)

( Btw, andledningen till att jag inte skriver så ofta är att min data har typ krachaat! ) 
                                                                                    

Kommentarer :

#1: Ness

jodå de funkar, ska åka till pappa idag så de kommer bli kul :D

hur mår dud?

kram

skriven
#2: Emmelist

jo det är bara fint. ska dra och jobba snart. gör du idag?=

skriven
#3: Johanna [s h o n a l i]

okej :)

jodå jag mår bra, trött bara :(

skriven
#4: <3nisan

jo det duger:) hur mår du själv?:)

kram!

skriven
#5: I S A B E L L E - fotoblogg ♥

Gud vilken söt blogg ! :D

Hur är det med dig idag? :)

skriven
#6: hejannw

hahaha ;D

skriven
#7: Sandra - Piffad

sv: jo rätt bra :) vad skönt! jag mår helt okej, jävligt irriterad på all snö bara! själv?

skriven
#8: Ka

fin blogg :)

skriven
#9: CLIP

vad skönt att det känns som om provet gick bra!

skriven
#10: moa

Haha, gör inget!

Jag mår toppen, en heldag med mina bästakompisar!

skriven
#11: sandra

okej hehe..

ja sköna och sköna.. dom två sista kanske. dom övre är lite otäck med tanke på att han är tänkt med svullnad i ansiktet haha.

skriven
#12: Danielle Hansevall

sv: bara bra sj? :)

skriven
#13: Anonym

hihih aa:D enääe ingen aning:D sj

skriven
#14: Amanda Matanovic

Hej, vad fin blogg du har :)

Vad har du gjort idag?

-------------------------------------

GÖR GRATIS PERSONLIGA DESIGN!

skriven
#15: emma härnqvist/perfektion

nu är jag tillbaka igen, är inte alls ute efter att göra reklam eller så där, men nu vet du i alla fall. i'm back in the game.



..och som du säkert förstår har du fått den här kommentaren av den enkla anledningen att du tidigare kommenterat hos mig, antingen före eller under mitt uppehåll.

skriven
#16: e s s

Sv: Aa, verkligen =) Vad ee det för ras på hunden? ;)

vii mår barabra, du själv ?

skriven

Kommentera inlägget här :