Syskon

-
Några dagar sedan sist igen men det får vara så ibland ;)
Passar min lillasyster idag , har fått påsklov nu och det är mkt skönt . Dock ska jag vell jobba som vanlgit gissar jag . Men jag ska inte klaga , jag tycker om det jag gör och jag får pengar så jag kan göra någe . Bra bra BRA ! :) På bilden är det min storasyster Linda och min minsta lillasyster Sally , visst är hon bara för SÖT ! ?
Var ute och gick med Sally nyss , han inte ens klä på henne så hade hon somnat i vagnen :P och nu ligger hon i vagnen ute på bron och såver så sött så !
Älskar min syskon mest av allt och det vet dom om , pussss :*
Vad händer för er folket ikväll då ?
- själv är det meningen att det ska bli fylla iaf , fest hemma hos oss som vanligt . . Välkommen , om ni har tur kmr det ut lite kort med imöra elle någe . . . .  :)

Nu måste jag gå och titta till Sally . . .



Lindá Linnea Amí  - v - Sally malva
  Bergqvist


/ S.bergqvist

Kommentarer :

#1: Janna

tack så mycket! :D

Ikväll blir det mys med mormor & morfar i piteå! :)



Oh så söt liten bebis! :p

skriven
#2: Helen

Hej. Roligt med lite party. Själv ska jag på blind date, det blir ju spännande och nervöst.

Ha en trevlig påsk

skriven
#3: Janna

jaa :p



jomen det kan jag väl! :) du laddar upp den header du vill ha i ungefär 800 px! annars ändrar du den om den visar sig bli för stor eller för liten. Nästa steg är att kopiera bildlänken och lägga in i stilmallen :) under header, bakground! tror jag :) du kan väl testa! och om inte min beskrivning verkar fungera så kan du gå in på http://designadinblogg.se/ :) där står allt!

skriven
#4: anna

ska vara med min kusin hela dagen & antagligen på kvällen med haha va ska du göra ikväll? :)

skriven
#5: LINA

riktigt sött va :) ikväll blit det mys med god mat, hur ser din kväll ut? :)

skriven
#6: Emma

Åh vad roligt med hundar! Jag har 2 katter, Mowgli och Gizmo.



Sv: Med mig är det ok. Med täppt näsa och snart lite påskledigt klagar jag inte! :) Med dig?vad hittar du på i påsk?

skriven
#7: I S A B E L L A ♥

Haha you name it:D



Jag ska..åka upp till sommarstugan :)själv?

skriven
#8: Jasmine

Hejsan!

I söndags stod jag modell för min syster, nu finns dom första bilderna på min blogg gå gärna in och kommentera bilderna (:

skriven
#9: jossan

nej ingenting, går kvällen spenderade jag hemma framför tvn :)

sjäkvdå?

skriven
#10: zeinab

man få tacka! :)

din blogg var fin den också måste ja säga.

jag har inte riktigt planerat, men jag tror dt blir filmkväll med tjejerna. själv? puss.

skriven
#11: Eveline

ska kanske vara med några vänner, sjdå?

skriven
#12: Ida

Tack så mycket! Jag får väl säga detsamma ;)

skriven
#13: Emelie

Ny header? :) Fin tycker jag.



Sv: Ojj, ikväll blir det nog bara mys med familjen, själv?

skriven
#14: zeinab

okej, vad kul! :D

skriven
#15: Jasmine

Svar: Åh, tack så mycket :) Hm, ikvll blir det nog mys framför tv:n :D sj?

skriven
#16: Janna

härligt att det gick bra! :)

det är så lite så :)

skriven
#17: jennie

sv: nä de är inte jag som dissar högtider, det är follk som dissar mej på högtiderna... :(

skriven
#18: Rosita

Sv: Nu ikväll har jag inte gjort mycket alls, sa hejdå till en bästa vän som ska bort över lovet..

Själv? :)

skriven
#19: Eveline

söt bild!

skriven
#20: Angelica

Idag blir det nog bara att ta det lungt!

I morgon ska jag säkert ut med en kompis!

Sj då?

skriven
#21: Emelie

Okej, jo så är det för mig med, headern görs om heela heela tiden :P



Sv: Okej så trevligt :)

skriven
#22: jossan

okejokej :p

ja den tkr jag också är snyggast :)

skriven
#23: bella

vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, sj då ? :)



söt unge!

skriven
#24: AMANDA FALK

så söt bild ;-)

Ha en mysig långfredag-kväll!

skriven

Kommentera inlägget här :