Nu säger Bergqvist God Natt .

-
God kväll alla läsare , hur mår ni ?
Dagen för mig har varit bra , var hemma idag pga att jag är sjuk . B,lir även hemma imöra .
Jag har varit iväg och solat ett sväng som jag kan lova var välbehövligt,
Och gällnade min diet , börjar jag den imöra . Kunde inte hålla jag hela dagen , förlåt Elina ( a ) 

Slänger upp lite bilder på Alexia , sånna kan det inte bli för många av .



      

God natt älskade läsare , hörs kanske någe imöra . Dröm sött och dröm om mig , pussss !

Även att jag har skrivit in mig i någe så jag får prova produkter GRATIS ! gört ni med och var snäll mot mig ;)

https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=SandraBergqvist  


Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:

 http://www.buzzador.com?refstr=SandraBergqvist&lang=se




/ S.bergqvist

Kommentarer :

#1: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

snygg blogg:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

skriven
#2: isabelle

dv: haha härligt! ;D

okej krya på dej dej då <3

den har vell varit både bra och dåligt, det har varit fint väder iaf, tills idag då. så jag har solat massor och så :) din då? <3

skriven
#3: Mino

Svar: Det är bara att anmäla sig :)

Hur har helgen varit då?

skriven
#4: matilda

Sv: Helgen var varm och skön! :)

Allt bra idag? :)

skriven
#5: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

tack så mycket för din kommentar:)

skriven
#6: isabelle

sv: okej :) haha jo det är sant ;)

jag ska nog bara ta det lugnt hade jag tänkt, och så måste jag plugga :( sj? <3

skriven
#7: Mino

Svar: Min helg var bra :)



Vad händer under valborg då?

skriven
#8: jossan

naaw, gullehund! :D

skriven
#9: Linda

Men va söt :D

skriven
#10: ericaperzzon

Gud så söt:)



Svar: Jag mår bara bra:) sj`?



/E

skriven
#11: agnesa

hejhej :) jag mår sådär idag, fast annars har jag mått skit bra sedan lördags. men idag så gick det neråt! själv då? kram :)

skriven
#12: Anonym

Shooo =)aa de va de

de är bara bra med mig

skriven

Kommentera inlägget här :