Helgen är överstökad

-
Helgen har varit mycket upp och nergångar . .
Men för det mesta har jag haft en mkt bra helg och jag är glad att jag har vännerna som finns runt omkring mig .
Ni är GULD VÄRD !
Nu blir det till att invänta Sendra & Krokie för att sedan bege mig upp till Ljusdal . Jag vill bara dit hela tiden det är mitt hem nu , jag känner mig riktigt hemma där . Inte längre då jag är här i Hudik . Mer hemma i Ljusdal och det är både bra och dåligt liksom . , meen men (:

Jobbat har jag gjort med bananen och det var mkt tevligt , lördagen var ingen av oss så pratgla . . Jag körde Kapella som jag brukar göra på lördagar , ingen ridning blev det tyvärr fast det var skpligt bra väder . Iaf på Lördagen var det ju riktigt varmt och skönt :) Pratet blev bättre och mot kvällen kom hon och gjorde lite slinger i håret på mig . Takk Takk liksom , efter de blev det sängen för jag var så jäkligt trött :P

Söndagen var mer prat och skratt och det mesta var som vanligt igen . Mkt tok det kan bli asså då det inte behövs egentligen . Hem fick vi åka tidigt båda dagarna för Pelle var så snäll att han skulle kvällsfodra :) Så har varit hemma ett tag nu och det blev pizza till mat idag ;) Götttttt

HUR HAR ERAN HELG VARIT ?

Hare / S.bergqvist

Kommentarer :

#1: Alshammar - Style As Lifestyle

låter som en helt ok helg:)

skriven
#2: Angelica

Haha....aaa,skorna va gräsliga!

Jag jobbar på bolaget! Vart jobbar du då?

skriven
#3: therese

Nja.. jag träffade lite vänner igår efter att jag färgat och de märkte ingenting. Sen när jag poängterade det granskade dem mig ett tag men såg ändå ingen ändring. Haha! ^^ Men men.. Får försöka igen snart.

skriven
#4: Bella

Du har en poäng i det du säger :D

skriven
#5: Emelie

Aa jo det är sant :)

Har du ny header?, fin :)



Sv: Min helg har varit fantastisk, själv? Kram

skriven
#6: Sabine - Ab imo pectore

helgen har varit super :D

skriven
#7: Erika

sv: ah eller hur ;/ Har du också låsasföräldrar?

skriven
#8: GABBAN

bara bra, lite mycket plugg bara.. :)

skriven
#9: madeleine

hej hej

helgen har varit kanon !!

sol sol å sol hela helgen å varmt å gott

grillning med goda vänner å solen som stekt

kan det bli bättre :)



hur har din helg varit ?!



skriven
#10: JENNA

Tack! Det är fiberwig maskaran :) kanonbra! Den har varit sådär. Killen är typ magsjuk och jag har jobbat :(

skriven
#11: Angelica

Ja,jag trivs jättebra!

Va är hagmyren för något?!

Har du haft en bra helg?

skriven
#12: Afrobelita

Hey!



TACK så mkt=)

Min helg var helt okej, din helg verkar ha vart riktigt najs.. avudsjuk på dig som åt pizza hihi.

skriven
#13: Sabine - Ab imo pectore

i fredags jobbade jag på mitt nya jobb för andra gången och jag stortrivs :)

igår var jag på bio och såg fast and furious med pojkvännen.

och idag bestämde vi oss för att köpa en lägenhet vi har kollat på i någon månad.

(senaste inlägget i bloggen handlar om det)

skriven
#14: saga

sv: jag mår toppen! hur mår du då?

visst kan jag göra det, vad är din msn? :)<3

skriven
#15: anna

Va kul! Hoppas att du gillar min blogg (:



Jag har haft en braa helgt! Enhärligt avslappnad helg(; Din då?



Ha de fint!

skriven
#16: korven

lät ju som en riktigt trevlig helg :D Jo jag har vilsat ut, solat å bara myst, då blir den bra!

skriven
#17: pelle

tack du!



allt är fint med dig?

skriven
#18: Sabine - Ab imo pectore

servitris på Pontus! på brunnsgatan, en av stockholms finaste krogar :)

skriven
#19: saga

sv: okej, ja det gör ju det.. :)

puss

skriven
#20: Karin

Min helg har varit booring...sjuka ungar och sjuk karl...kramizzz

skriven
#21: Anna

Ojdå, ja jag hoppas att det löser sig på bästa sätt för dig iaf!



Hoppas du får en bra vecka i alla fall!



Kram

skriven
#22: JENNA

Jag köpte den på lindex, men såg att den fanns på eleven.se :)

skriven
#23: Sändrä

Okejokej , jag kan vell titta när jag kmr hem till hudik på torsdag då¨:) Måste ju fasen prova den ;D kraaam

skriven
#24: Erika

sv: hahahah ^^

Min helg har varit helt toppen, sjd? :D

skriven

Kommentera inlägget här :