att uppfostra barn.

-
FÖRLÅT återligen för min USLA uppdatering .
Men nu har jag fått ett litet eget liv och jag är så lycklig . . . .
Var och hämtade henne i Östersund för lite mer än 1 vecka sedan nu och allt har än så länge bara flytit på och varit jättebra . Men de finns ju vissa saker som hon inte vill förstå , tex som att man inte får ta mina kläder och springa iväg med dom . .  Du är UNDERBAR ! :) Jag länktar också tills hon blir äldre så jag kan börja träna henne riktigt i agility lydnad och allt som finns. . . . .

   

Basic Blue Angel Eyes !

Visst är hon SÖÖT ?
Ska knäppa lite snygga kort på henne nästa vecka men har inte haft tid :P hahha

Dagen har varit bra flr mig och jag kom hem från ljusdal idag. Pappa kom och hämtade mig och fick fisk för hur mkt som helst . Fick mkt fisk av vännerna i min klass jag ( TACK , ni är awsome ) Min fader blev MKT glaaad :)
Hur har alla andras dag varit då ? , och vad har ni gjort ? Pusss

/ S.bergqvist

Kommentarer :

#1: beatrice ♥

tack , din blogg var också fin! :)

den har varit helt okej :)

din då ?

skriven
#2: isabelle

sv: tack så mycket :)

skolan typ, sj? :) <3

skriven
#3: Daniel

Re: jo tack, baara bra. förvisso har jag haft samhällsprov, men jag överlevde. :) har det varit bra för dej idag? kraaam.

skriven
#4: emelie

sv: haha ja dom är verkligen sköna :) dock så gillar jag inte hur det är på rumpan, om det hade varit fickor så hade man ju kunna ha vanliga tröjor som inte är över rumpan till :) men dom e fina ändå ;D



min dag har varit jättebra, din då? :)

skriven
#5: saga

sv: hejhej söt!

jodå, min dag har varit helt okej, lite tråkig bara.. din då? :)♥

skriven
#6: beatrice ♥

okej , det låter jätte bra ju :)

skriven
#7: Aziza

den var sjukt bra, din da? :)

fin hund

skriven
#8: matilda

oj så söt :)

skriven
#9: Daniel

Re: jorå, det kändes helt okej ändå. :) ah okej, vad sköönt? (: har du vatt ute å jobbat, så du fått sol på dej? eller har du vatt inne hela dagen, som jag..? -.-' puss.

skriven
#10: saga

sv: hihi okej!

ja, vädret ar helt underbart idag! man kunde inget annat än att sitta ute i stort sett hela dagen, så sjukt varmt och skönt :D♥

skriven
#11: Banan

Hm , längtar . . . . ;) Du är då allt för söt du gumman ;) Du borde vara kung på stavning snart ;) <3 !

skriven

Kommentera inlägget här :