090429

-
Hej bloggen !

Även denna dag har varit lugn och skön . Inget stress och inget jobb det känns ganska konstigt faktiskt . .
Vaknade vid typ 4 först och fick gå ut med bääs för hon gnällde lite och var kissnödig :')
Sedan gick vi in igen och hon smnade som en stock och likaså jag . .
Vaknade sedan vid 9 igen och då var det dax att kliva upp tyckte Alexia för hon var mkt leksjuk då :P hahah
Var ute och gick slinga då och gick den även igen sen med mamma och Dimitri , mkt fint väder <3
jag har även varit och solat idag också , cyklade både dit och hem *stolt* över mig själv faktiskt ;)
Känner att jag måste göra någe åt min kropp nu när de börjar bli sommar faktiskt om jag ska kanske kunna visa mig i bikini ( a )

vad ska ni alla göra på Valborg då ?
- själv ska jag till Ljusdal imöra , blir till att grilla i för hoppningsvis det fina vädret med bästa folket :)
Har saknat alla i ljusdal under veckan jag varit hemma , inte kul att vara hemma tycker jag faktiskt . . . .
Sedan hade jag tänkt att åka in till stan igen och ut på stadh :)

det var allt för idag :)
pussss

/ S.bergqvist

Kommentarer :

#1: ericaperzzon

Ljusdal? VArt bor du?:P



Svar: Jag vet inte:P Äta och dricka hos en kompis tror jag och kanske utgång:P



/E

skriven
#2: agnesa

men de e ba massa tjaffs hela tin med min syster, sen att jag försämrat mig i skolan och allt :/



jag ska gå ut med massa vänner och umgås :D åka karuseller (det kommer i norrköping) och massa roligt, imorgon blir det "drömnatten" för min del, där det finns massa musik och dans :) själv då? puss :)

skriven
#3: Laura!

Svar: nej men tack! vad glad jag blir :)



Har ingen fast plan för valborg än men ska försöka dra med killen å hooka up med kompisar kolla på brasa nånstans sen får vi se vad som dyker upp.

Själv da? :)

skriven
#4: isabelle

sv: ne verkligen inte -.-

jadu, jag ska nog kolla på en musiktävling som heter 'musik direkt' det är final på valborg :D sj? <3

skriven
#5: ericaperzzon

Svar: jag bor i njutånger:P Hudik som stad asså:P Rätt coolt att vi kommer från samma ställe:P Kanske vi ses nån gång:)



/E

skriven
#6: Yuna

Sv: tjenareee skrev just om de...

skriven
#7: sofia

Läs min nya blogg :) vad tycks? ;D <3 verkar den nå bra? :)

skriven
#8: jossan

varsegod! :)

jag vet faktiskt inte :o eller jag ska käka middag med två kompisar, men sen vet vi faktikst inte... :/

självdå? =)

skriven
#9: Banan

Älskar dig !

skriven
#10: Josie

Hej! Jag ska umgås med familjen, äta smörgåstårta och så. :) Vad ska du göra då? :)

skriven
#11: moath

sv: jag ska vara med massa kompisar, sjdå? :)

kram!

skriven
#12: ericaperzzon

svar: inte säkert jag känner igen dig heller men om så hejjar jag;P

jag ska till en kompis och grilla. sedan blir det kanske utgång:P



/E

skriven
#13: Erika

sv: hehe tack så mkt :D

Och jag ska nog inte göra ngt speciellt idag faktiskt, sjd? ;)

skriven
#14: ebba

sv; tack, din blogg var oxå fin!

ska vara med massa kompisar och sånt, hoppas du får en trevlig kväll :)

skriven
#15: matilda

ljusdal, vart ligger det ? :o

själv ska man vara på skurholmsberget, och sen ska jag vara med vänner :)



bwt, skitsnygg blogg ! =)<3

skriven
#16: Emelie

Idag blir det att vara med familjen, tänkte fira valborg med en kompis, menb lev sjuk :/ Sen i morgon drar jag till landet. vad ska du göra för skojjigt under valborg?

skriven
#17: Linda

Jag ska bara va hemma o slappa :D

skriven
#18: Linda - Rösta på veckans blogg!

sv; Jag vet inte, ska ev. grilla med några vänner =). Själv då?



Mja, jag sitter mest och klickar mig fram, haha.

skriven
#19: sofia

Sv: Hejsan:) jag skall parta med mina bröder, syrran och pojkvännen min:) själv då? ;D

skriven
#20: alexandra

hallå:) Inte alls mkt! ska vara hemma bara.. vad händer för dig?

skriven
#21: juliiia

sv: jag var med mina kompisar , sj ? :)

skriven
#22: Emma

Fin header :)

skriven
#23: jossan

hhe jo :)

hade du kul igår då? :)

skriven
#24: ewe

sv: ja, jag har inte tid att skriva.

jag var med massa kompisar. vad gjorde du under valborg då?:)

ha en bra dag!

skriven
#25: agnesa

ja och nu är det faktiskt mycket bättre! :)



åh vad roligt :D några planer för ikväll då?

kram <3

skriven
#26: Anonym

läser du mogis.se blogg?

skriven

Kommentera inlägget här :