040309

-
Eftermiddag hu och jag har hunnit vart på stan och så med mamma , mormor och morfar . Roligt att få träffa dom faktiskt och umgås lite med dom . Inte ofta jag träffar dom nu så det var på tiden tkr jag :)
Jag och syster var sedan på stan och tittade runt lite eftersom jag inte hittade någfonting som jag vela ha i Eskilstuna . Men här hittade jag så mkt som Jeanstaights , linne och tröja . Även köpte jag nya svarta leggins som var välbehövligt !

Jag tycker faktiskt dom var skapligt snygga :)
vad tycks ? ! :)



/ S.bergqvist                                                                                       

Kommentarer :

#1: Tobias

jag mår fint :D sj?

skriven
#2: Linda

bara bra :D

skriven
#3: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

skriven
#4: Erika

sv: idag har jag varit på prao och sen bara varit hemma, sjd? :P

skriven
#5: matilda

sv: min dag igår var superduper :)

skriven
#6: FRIDA

sv; Det gick hur bra som helst :D va jätte kul!

skriven
#7: C E L I A ' S bloggliv «

Svar: Jaha okej :D

skriven
#8: Emelie

Hej, bara bra tack :) Själv?

skriven
#9: Johanna

Svar: Tycker du man kan ha de på en bal? :)

Kram

skriven
#10: Alshammar - Style As Lifestyle

sv: tack sötis!

jo allt är bra, med dig då?



snygga!

skriven
#11: therese

Hei hei, det är bara bra med mig idag! Satt precis ute och solade och hade det gott. Själv?

skriven
#12: josephine

härmis :)

skriven
#13: Angelica

Tack!

Den klänningen skulle inet vara fel att äga :D

skriven
#14: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?



Glöm inte bort veckans blogg! :)

skriven
#15: Anonym

Sörjer! durå? :P

skriven
#16: matilda

sv: idag har jag tävlat! :D själv?

skriven
#17: matilda

Tjena! :D

Jag är en av finalisterna till att bli månadens bloggtips hos http://eerikandersson.blogg.se/ rösta på mig genom att skriva "Matilda" i inlägget http://eerikandersson.blogg.se/2009/april/10-finalister.html#comment

Tusen tack!! :D

skriven
#18: FRIDA

sv; ja, jag längtar också :D fast är bara 16 så är det ett tag till :P

skriven
#19: saaaandra jonsson

snygggt hörru du! :D <3

skriven
#20: matilda

sv: jag vann :) och jag tävlar i cykling :D

skriven
#21: Liza

hej du!jag solade idag för första gången i undisar så härligt, blev lite solbränd faktiskt, annars va jag i skogen o tog en snabb promenix, du då?

skriven
#22: saga

sv: hihi jag med ;)

njaa.. jag e inte så duktig på bloggdesigner hehe .. (a)<3

skriven
#23: therese

ja, jag tog tag i det och färgade håret.. men blev typ ingen skillnad ändå. Sorgligt:(

skriven
#24: - CAROLINE NORLING -

gillade leggingsen :)



http://carolinenorling.blogg.se

" rel="nofollow">http://carolinenorling.blogg.se*

skriven
#25: saga

sv: det kan jag absolut göra, men om du vill ha en lite "proffsigare" design så kan du fråga aaalx.webblogg.se (fast hon är i thailand nu så isf får du vänta en vecka) eller sommarfreak.blogg.se, dom är jätteduktiga båda två! :)

skriven
#26: Liza

har du svårt för att bli solbränd då? Va jobbar du med?

skriven
#27: Kim Ekholm

mjoo en hel del:P

skriven
#28: Angelica

Händer inge speciellt ikväll...jobbade idag så jag är lite sliten..sj då?

skriven
#29: http://eerikandersson.blogg.se

den har varit bra :) själv?

skriven
#30: nadia a.

sök på google sen ''testa din vikt'' , sen den hemsidan där det står iform ngt :)

skriven
#31: Karolina

svar Ahh jag vet (a) :)

Jorå helt underbar :D Din? :)

skriven
#32: Elin

Fin blogg!!

Gå gärna in på min blogg och lägg in kommentarer http://ssot.blogg.se

skriven
#33: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

eheheh, tack sötnosen! :]



du är inte intresserad av en bloggdesign? <3<3

skriven
#34: bells

okej mysigt :D

skriven
#35: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

skriven
#36: ehli

Sv: Visst är det skönt med helg + påsklov. Underbart! Men jobb är inte dåligt :) Jag vill också jobba.. :D Tjäna lite pengar är aldrig dåligt, men visst kan det vara jobbigt :D

Gullig blogg du har förresten :D



Kramar

// Ehli

skriven
#37: andrea

sv: haha XD Tack så mycket :)

Den har varit alldeles underbar XD Tack vare vädret!! För dig då?:P

skriven
#38: Anonym

fin blogg :) ha en bra kväll!

skriven
#39: matilda

sv: det är galet kul faktiskt :)

skriven
#40: saga

sv: absolut! men är det okej att vi gör det imorn? för jag mår skitilla och ska sova nu.. (a) men jag hjälper dig gärna imorn, påminn mig! :)<3

skriven
#41: Cajsa

jo men precis!

jag har precis varit och träffat Nanne Grönvall.. vi satt och pratade i typ 10 minuter på hotellet. nu planerar jag för morgondagen och så svarar jag på komentarer. själv?

skriven
#42: Linda

tack :D



Vad gör du ikväll?

skriven
#43: Tobias

hade släkt här ikväll :D sJ?

skriven
#44: bells

bara ta de lugnt sj?

skriven
#45: Ehli

Sv: Nej, jag tycker inte att du ska hata din blogg. Den är faktiskt rätt så gullig! Om du behöver en liten knuff på vägen till någon design kan du alltid ställa frågor till mig hur man gör så visar jag precis allting under kategorin "design" i min blogg. :)

skriven
#46: Karolina

svar låter bra :)

Jag ska nog koda en kompis blogg och vara ute om vädret håller i sig :D

skriven
#47: Erica

Har du hörtalas som den nya Afghanska lagen? Den om kvinnor som inte längre får utbilda sig. Läs mer på http://icasasikter.blogg.se och glöm inte att lämna din åsikt!

skriven
#48: Linda

blir det bra?

skriven
#49: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

skriven
#50: Linda - She with the colors

SV; Såå sant, fast för mig pluggpluggplugg xD

Har haft en superbra dag med vänner och släkt.



Sj då?

skriven
#51: Erika

sv: Asså det är inte familje problem, men min låsas pappa är så tråkig. han stänger av internet och så när vi sitter för mkt, som idag & fråga mig inte varför, jag hatar han, lite ;p Förutom det har min dag varit helt kanon :D



Hur har din dag varit?

skriven
#52: ronja

ahh.. vart de fint ? för oss vart de inte så mycket film ;) bara kung fu panda..

skriven
#53: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; okej :D

ne inte mkt, vaknade nyss :)

göra idag då?

skriven
#54: Emelie

Okej, jo det är klart :)

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, antar att det bara blir " plugg plugg plugg " Själv?



Justja, jag har en blogg där man kan få och önska headers helt gratis, eller snarare headers mallar, kika gärna in där ;)



header.blogg.se

skriven
#55: Astrid och Emelie

Bra blogg! Vad är ditt bästa bloggtips?:P

skriven
#56: josephine

sv: tack så mkt:)haha men skärp dig;)

skriven
#57: Bella

Snygga naglar du :D

skriven
#58: Emelie

Okej va trevligt :)

jag ska nog bara tat lungt, ta helgen som den kommer :)

skriven
#59: PerNilla

Fina =)

skriven
#60: Patricia

älskar jeansleggins! så sköna..

skriven
#61: Alexandra & Maria

Riktigt snygga brallor=)

skriven
#62: Tojjy Bui » Veckansbild-tävling på G!

sånna jeansleggins är sktisexiga!

skriven
#63: jacob

vill slicka (A) nr?

skriven

Kommentera inlägget här :