Frågor som Behöver svar!?

Jag fattar inte hur jag ska klara av detta, finns så mkt jag vill ha sagt. Kan inte prata med någon om detta. Dethär är någe jag måste fixa själv tyvärr! Jag känner att jag inte riktigt räcker till, den vill att jag ska göra det och den vill någe annat. Jag vill bara att dom ska lämna mej ifred och låta mej leva för mej själv. Jag vill att dom ska lösa sina egena problem och hålla mej utanför. Jag vill inte vara den som ska springa emellan och dom ska fråga mej; sa den någe om mej. Jag mår bra fram till att dom tjatar och försöker fylla mina huven med en massa skit! Jag orkar inte med det någe mer jag måste få ur mej allt jävla skit. Jag kan inte och vill inte lägga över detta på någon annan så då skriver jag det hellre här.

Snälla jag ber er att låta mej vara, klarar inte mer nu. Har stått ut med detta länge prata med varan ist tycker jag. Det är meningen att vi ALLA ska hålla ihop inte att jag ska behöva stå emellan. Förlåt jag kanske inte ska tycka synd om mej själv bara men denna gång är det faktisk mej det är synd om. Dom har valt själv att inte prata med varan och vad ska jag då göra åt de? Jaani, jag kan fan inte göra mkt. ORKAR INGE MER SÄGER JAG! Ta itu med problemen eller iaf lämna mej utanför!

Jag tar mitt pick och pack och drar nu snart, och jag menar allvar denna gång!

       TACK ! <'3

Kommentarer :

#1: jännie.e

vilka äre som bråkar, inte jag hoppas ja:/

skriven

Kommentera inlägget här :