Tordag

Som vanligt blir det till att jag skriver lite i bloggen på torsdagar, det är ingen jag menar att göra det bara blir så (; Har haft 2 så jävla bra helger, Tack Elina och Jessie ni är bäst <3

Idag ska jag åka till denna pudding på bilden. Ja hon är snyggaste du behöver inte säga någe, jag vet om de(;
Ska jobba på Julshowen i helgen också, denna helg blire Falun :D

Du kan inte fatta hur jävla mkt du betyder för mig, jag skulle inte klara mig utan dig kan jag lova! Man har många vänner men jag har fasen 2 st diamanter som INGEN kan slå, och du är en av dom.


Jag finns alltid för dig motgång som medgång, dystra stunder och dom allra bästa. Jag älskar dig gumman <3

Kommentarer :

#1: vurre

nja ....tror inte de blir så endå nu ..för är lite andra grejjer som jag inte skrivit på bloggen som oxå är "inblandat" och som överväger att han inte finns på riktigt <3

skriven
#2: vurre

sakner dig med ...

skriven
#3: vurre

tack så mkt ! :D

skriven

Kommentera inlägget här :