Cider 7.0a och puss på tillvaron

Hej och God morgon Bloggen!

- Gårdagen var riktigt bra och det är konstigt att man kan ha så roligt på tre pers som jag Vurre och Ida har. Blev lite cider och singstar och massa andra tokigheter. Bla så "hittade" jag en mkt bra madrass som jag och ida fick sova på för vi bestämde oss att sova hos vurre :') hemskt nöjd själv faktiskt.

Just nu mår jag kanon och allt går frammåt. Väldigt bra umgänge och sanna vänner, det kan inte bli bättre.

-vad hade ni alla för er igår då?♥



WAKA WAKA , pösssss

Kommentarer :

#1: natali

Jag har bakat cupcakes med min kille :) sj då ?

Tack så mycket !:D

skriven
#2: Linnea.C

sv: Godmorgon ;D haha . Jaa, hela fem dagar med slit utan sovmorgon eller vilan! As jobbigt ju!

Igår kväll var jag hos en kompis och såg film osv :) Bara chilla! Vad gjorde du själv igår då? :D

Taack så mycket :D <3

skriven
#3: Jenny - AnAngelGirl

Sv: Tjenna. Nja, jag sover inte så bra om nätterna. Igår jobbade jag, när jag kom hem satte jag mig framför TV:n och såg på Juno med mor. Det är så jäkla störande när folk säger: gör det och det på min blogg. Tackar. Din blogg är också super nice. =) Hoppas du haft en sjukt fantastisk helg. Kraam<3

skriven
#4: ♫♪ Sandra T

den låten är bra (:

skriven
#5: ♥ Tjugo och gravid ♥

Det hoppas jag med!



Jag tog det lugnt och kollade film. :) Tack så mycket!

skriven
#6: Eleonore

Hej! Kul att du hittat till min blogg!

Hur kommer det sig att ni gör så många pepparkakshus? :)

Hoppas du har en fortsatt trevlig kväll!

skriven
#7: Miss Sailor

God kväll! Jag sov väl nog alldeles för lite egentligen :-P behövde sova liiite mer :-( På lördags kvällen gjorde jag inte så mycket, skulle upp vid 9 på söndagen så kunde inte direkt göra så mycket mer än att stanna hemma och kolla film, typ :-/ Du då? :-) Vad hade du för dig? Tack så mycket! :-D Detsamma!

skriven

Kommentera inlägget här :