Bra hjälpreda en Lördags kväll!

Hejsan alla glada!
 
Hur har eran lördag varit då?
- Min har varit perfekt, vaknade vid 9 och klev upp och fick frukost serverad av Caritha (pappas fru). Hon kom med nybakat bröd. Det kan vell inte bli mkt bättre liksom?.... Efter det gjorde vi oss lite fin och åkte till min mamma och sedan blev det att åka till Nettan och fika lite eftersom hon fyller 40 idag, Grattis!
Det blev Daimtårta, väldigt gott om jag får säga mitt.
Efter det kom pappa och hämtade oss och då åkte vi på dollar för lite LÖRDAGSGODIS, det kan man aldrig bli för gammal för ;) Väl hemkommen så lagade jag lite mat åt dom små, eftersom man säger att man inte ska äta godis om man inte ätit mat!
 
Nu försöker jag knäppa på Hajar som Hajar men måste nog ringa pappa för de finns ju 43423 olika inställningar nu för tiden och jag fattar ingenting. Plus att Maja sitter och pratar massa skit, jag tycker inte om pappas papegoja!
 
Tur att de finns sysselsättning nu för tiden, barnen spelar DS och Sandra dricker öl!.. Perfekt!
 
 
Sally till vänster och Isalié till höger, gud vad jag älskar er!
Pusss / S.Bergqvist ♥
 
 

Kommentarer :

#1: Annika

SV: min lördag har varit helt okej :)

skriven
#2: Anonym

Tack så mycket !
Din med! ^^.
Helt okej

skriven
#3: emelie

Sv: Jadå, själv? :)

Svar: samma här! :) haha
SandraLié Bergqvist

skriven
#4: CASSANDRA

mysig kväll :D
sv; tack sötis :D

skriven
#5: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv; min lördag har varit lite sådär. :)

skriven
#6: Linnea Andersson

- jadå, verkligen! haft en bra lördag själv? :D

Svar: Vad bra då! :) Ja de har ja, lugnt och skönt har jag haft det :D
SandraLié Bergqvist

skriven
#7: Emmy

sv;
Åhå, men det är bra att man liksom känner att det kommer bli okej ändå. :)

Det brukar hända mig väldigt ofta hahaha! Jaaa, jag mår bra, lite ont i magen dock (men inte av att ha ätit för mycket, vet faktiskt inte vad det är) ^^ Hoppas att du hittills haft en bra måndag! Kram :)

skriven
#8: Linda - ndaiL

Mysigt!

skriven
#9: hanna ♡

bra här faktiskt :) händer idag då? :D

skriven

Kommentera inlägget här :