22:50

God kväll alla pigga och glada!
 
Har alla haft en bra dag?
- Det har jag iaf jag haft! :')
Nu börjar mina ögon bli lite grusiga utav John blunds fina sömnpulver i mina ögon. Har varit och gjort prov idag och det kändes faktiskt helt okej men man kan ju aldrig riktigt veta. Jag får hoppas på det bästa, för det är ju det ända man kan göra. Börjar lektion imorgon kl 08.00 och på schemat står det, ETIK med Margareta Andersson som för övrigt är den bästa läraren på Cul här i Hudiksvall, bara så alla vet liksom.  Hon gör varje lektion minnesvärd och man kommer ihåg vad man har gjort. Väldigt bra.
 
Näe, nu ska jag inte streta emot och hålla ögonen öppna något mer. Nu äre nog!
Vi hörs någonting imorgon.
Puss / S.Bergqvist

Kommentarer :

#1: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: gör det! :)

skriven

Kommentera inlägget här :