Tisdag!

Hej på er!
 
- Har hunnit med mycket idag men hade såklart som alla andra dagar velat hunnit med ännu mera. Men man får vara glad över det man hunnit med och fortsätta imorgon.
Nu sitter jag helt palaryserad framför tv:n och kollar på Ceazar, helt otrolig människa. Finns inget pogram som jag älskar så mycket som detta.
Imorgon bli det prov, företagsekonomi står på tapetern och jag har vell pluggat lite men som vanligt hade jag vell kunnat plugga mer. Men det blir iaf till att göra de bästa som går och sedan hoppas på bra resultat. Men jag tvekar inte, företagsekonomi är ett väldigt roligt ämne tycker jag.
 
- Hur har eran dag varit?
 
Nu är myströjjan på och även tofflorna, dessa kommer jag bära med mig tills dom är helt trasiga.
I justlove them!
 
                 
 
Pusss / S.Bergqvist ♥

Kommentarer :

#1: Chaterine

Hehe tack detsamma! :)

skriven

Kommentera inlägget här :