Längesedan sist

- hejsan alla läsare

Som vanligt längesen sist. Men jag har inte riktigt tiden att blogga som ja skulle vilja. Har inte orken till det heller. Men jag har haft pratik på Ica nu ett tag och jag hoppas att jag ska få jobba lite där så ja ska kunna skaffa mig en egen lägenhet.

Flickvännen min åkte till Stockholm imorse och ja fälde några många tårar eftersom jag har så svårt när folk åker bort.. Har jag haft svårt för sedan jag var mkt liten. Jobbigt att lämna mamma ensam då man skulle åka till tex mormor men åkte man inte till mormor så blev ju hon ensam? värdsliga problem man hade alltså! hahaha. Men jag gissar att det sitter i fortfarande. Uscha tycker inte om när folk åker bort.
Annars så mår jag bara bra och livet går som vanligt framåt i full fart. Har varit tillsammans med min puma nu i snart 4 månader och tar bara mer och mer plats i mitt hjärta. Ida Åslund jag Älskar dig av hela mitt ♥
.

I morgon blir det cup med mamma sara som ska spela och jag tittar på. Är sugen på att börja fotbollen jag med men jag har inte riktigt självförtroendet till de tror ja. Tycker de är så jobbigt för det känns som att alla folk kollar på en vad man gör. 
Hoppas ni alla har de bra, detta var allt för mig denna gång!

Hur är det med er alla då, vad ska ni hitta på i helgen? ♥


Kommentera inlägget här :