Måndag!

God kväll/natt alla läsare!
- har haft en väldigt skön dag och haft mycket att tänka på.
Tankar som flyger hit och dit och funderar så tror ibland att min hjärna ska brinna upp. Men vad jag vet så är den än så länge i funktion så tänkte lägga upp ett inlägg eftersom jag ser att blir allt fler och fler som läser min blogg men jag skulle vilja att ni la in lite kompentarer också faktiskt. Kanske de är någonting ni vill ha reda på eller vill fråga mig eller vad som helst, det vore roligt :)
Sitter nu här och ska snart lägga mig i sängen och somna in, har haft en myskväll med min sambo. Tagit ett glas vin och kollat film m.m.
 
Jag blir faktiskt väldigt förvånad över mig själv ibland vilken fantasi man verkligen har om man lägger manken till. I detta fall syftar jag på matlagning. Jag har länge haft svårt att komma på vad för mat jag ska göra men de börjar lossa lite mer och mer.
Idag blev de curryröra med kyckling (såklart) och svamp och massa grönsaker. Det blev förvfånadsvärt gott faktiskt. Undra vad min härliga fantasi ska komma på till imorgon. Fisk?
 
 
Här har ni en bild från mysstunden, hope to see you all tomorrow!
Pusss / S.Bergqvist ♥

Kommentarer :

#1: fanny ahlm - gravt hörselskadad, lever livet

allt bra? :)

Svar: ja allt är jättebra! men dig då? :)
SandraLié Bergqvist

skriven

Kommentera inlägget här :