God morgon!

Hejsan alla sötnosnar!
- Har blivit ett sånthär uppehåll igen liksom. Men det hoppas jag ni förlåter mig och kollar in min blogg ändå. Statistiken ser bra ut och jag hopppas ni inte tröttnat eftrsom de var ett tag sedan jag lade upp något inlägg.
 
Ny vecka, nya saker att göra..
1. Nyss varit och städat på läroverket.
2. Plugga, psykologi
3. Pugga, företagsekonomi
4. Plugga svenska
5. Plugga till 1231 prov...
 
Ja, min dag består av att jag ska försöka plugga arslet av mig, helst så tangenterna brinner. Måste se till att bli klar med detta nu så jag sedan kan fokusera på det andra ja ska fixa innan jag beger mig till Norge i Januari!
Jag hoppas bara att allt går enligt mina planer, men de är ju helt klart upp till mig själv att göra så jag uppnår de mål jag vill. Det är ingen annan som kan göra det åt mig!
 
Sedan MÅSTE ja ta och pallra mig tillbaka på gymmet igen, vad länge sedan nu och det äår itne alls bra. Får ju så dåligt samvete över mig själv. Men ska iaf dra iväg på en promenad om ett tag, måste ju röra lite på domhära musklerna som ligger i viloläge, med andra ord fettet! :(
 
Hoppas ni alla får en awesome day, hope to see you later! pösss.
 
                                              
Pusss / S.Bergqvist ♥
 

Kommentarer :

#1: alice

sv: detsamma!

skriven
#2: Becka [fotoblogg]

Jättefin bild. & så fin header du har!
sv: Åh, blir verkligen så glad. Tack snälla, fina du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

Svar: Men tack! :D Så lite så, kollar så ofta jag kan! :) och jag hoppas detsamma om dig! :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#3: Emma

sv: tack detsamma sötnos!
och se nu till att inte drunkna i allt pluggande hörru!;)

Svar: än så länge lever jag! men morgondagen ser lika ut så får hoppas ja passerar den också! ;)
SandraLié Bergqvist

skriven
#4: KassandraPalma

jaa, klart :)
Kanske inte bilder som kommer från weheartit.com men annars så, knäpper du alla dina bilder själv?

Svar: aha okejokej, väldigt fina var dom iaf!.. Aaa 99% är vell mina bilder iaf! :)
SandraLié Bergqvist

skriven
#5: Emelie - Emelies Christmas

Det verkar bli en hel del plugg för dig!

Svar: Kan jag då lova, ser lika ut imorgon också! :/
SandraLié Bergqvist

skriven
#6: Carro

hoppas pluggandet gått bra =)

Svar: Jag har iaf fått lite gjort, hittade på massa annat som jag "måsta" göra också!.. Men blir lika imorgon. pluggg plugg plugg! haha
SandraLié Bergqvist

skriven

Kommentera inlägget här :