Kanon helg!

- Hejsan alla sötnosar!

Hur har helgen din varit, vad har du gjort?

Helgen har för mig varit kanon och jag har nu börjat en ny vecka på Ica.
Fredagen sov jag och min älskling hemma hos min mamma, lördag morgon blev det till att åka till sara för att börja tagga för resan till Gävle på Hockey. Brynäs-Djurgården!
Grymt roligt både på bussen dit och hem men matchen kunde det ha varit mer drag i. Men man ska inte klaga för Brynäs vann ju och det ska tydligen vara jättebra.. Haha..
Efter det blev de ut på August och trevligt som fasen var de med. Dansade loss på dansgolvet och hade det jättetrevligt. Tack mamma sara och min älskling för helgen, många fler ska också ha ett tack! ♥


Puma & Puma


Idaaa!


Puman min och Adam :)

Bilderna lånad av Sara Jonsson!

Kommentarer :

#1: Nadja

hejje min helg har varit toppen sj? =) Jag har varit på bröllopsmässan sj? =)

skriven
#2: Nadja

vad skoj. =) Vann rätt lag? =)

skriven
#3: JD | 60 kg ska bort!

snygg peruk! vart bor du om du får åka buss till gävle?

klart brynäs vinner, alltid ;D

skriven
#4: bitch please, im a unicorn.

jag har varit med min pojkvän som kom hem i helgen :) själv?

skriven
#5: Leia ♥

Tack så mycket!

Ja, jag tar bilderna i bloggen själv! :D

skriven

Kommentera inlägget här :